۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

تکذیب تنبیه دانش‌آموزان هنرستان کار و دانش فراشبند

‌مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراشبند استان فارس خبر منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تنبیه بدنی تعدادی از دانش‌آموزان هنرستان کار و دانش امام صادق(ع) این شهر را کذب دانست.
کد خبر : ۳۴۵۴۰۱
صراط: مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراشبند استان فارس خبر منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تنبیه بدنی تعدادی از دانش‌آموزان هنرستان کار و دانش امام صادق(ع) این شهر را کذب دانست.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از آموزش و پرورش استان فارس، حبیب‌الله عوض‌پور با بیان این‌که از عامل انتشار این خبر کذب، شکایتی تنظیم و به دادستانی ارجاع شده است، گفت: شخص انتشار دهنده خبر درگیری، دقایقی قبل از شروع جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فراشبند مدعی شده بود که معاون هنرستان امام صادق‌(ع) بدن 40 دانش‌آموز را با شیلنگ آب کبود کرده است که من چنین موضوعی را رد کردم.

عوض‌پور گفت: به این شخص منتشر کننده خبر گفتم که برای اطمینان خاطر بیشتر و بررسی دقیق‌تر، معاون و کارشناس رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش فراشبند را به هنرستان اعزام کرده‌ام و در حال بررسی هستند و اگر سوالی دارید به دفتر من بیایید و در جلسه عمومی مطرح نکنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراشبند گفت:‌ شخص یاد شده بلافاصله صدای خود را بالا برد و گفت این مطلب را در سایت می‌گذارم و کاری می‌کنم که از فراشبند فراری شوید! ‌در صورت نیاز مسئولان حاضر در این جلسه به این موضوع گواهی خواهند داد.

عوض‌پور اضافه کرد: پس از انتشار این خبر جمعی از دانش‌آموزان هنرستان کارودانش امام صادق فراشبند با تهیه طوماری این خبر را تکذیب ‌کرده‌اند که این طومار موجود است و در صورت لزوم نیز به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش فراشبند ضمن گلایه از برخی سایت‌ها که بدون تحقیق نسبت به انتشار این‌گونه اخبار اقدام می‌کنند، گفت: رسالت اصلی اطلاع‌رسانی این است که قبل از انتشار هر خبری، از صحت آن مطمن شود.

روز گذشته خبری به نقل از یک پایگاه خبری محلی در فراشبند، مبنی بر اقدام معاون آموزشی هنرستان کار و دانش این شهرستان در تنبیه بدنی تعدادی از دانش‌آموزان منتشر شد.

در خبر منتشر شده، مدیر آموزش و پرورش فراشبند نیز به پرخاشگری و تهدید خبرنگار متهم شده بود. این خبر را بعضی از سایت‌های خبری نیز منتشر کرده‌اند.