۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال در دیدار با صنعت نفت

نیمه نخست دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت همراه شد.
کد خبر : ۳۴۵۴۱۱
صراط: نیمه نخست دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت همراه شد.

به گزارش ایرنا، از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز (شنبه) و در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به مصاف هم رفته اند.

قضاوت این دیدار را که در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی آبادان در حال برگزاری است، «اشکان خورشیدی» بر عهده دارد.

«علیرضا منصوریان» سرمربی استقلال «سید مهدی رحمتی» دروازه بان مطرح تیمش را پس از سه بازی نیمکت نشینی در ترکیب اصلی قرار داده است.

استقلالی ها که به دلیل کسب نتایج نامناسب در شانزدهمین دوره لیگ برتر با انتقادات زیادی مواجه شده اند، دیدار امروز با انگیزه زیادی آغاز کرده تا بتوانند با کسب پیروزی به ناکامی ها پایان دهند.

از سوی دیگر، صنعت نفت آبادان که دور برگشت را با هدایت «فیروز کریمی» سرمربی جدید خود، خوب آغاز کرده است با حمایت هوادارانش به موفقیت فکر می کند.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه چهارم برای استقلال به دست آمد که ارسال «وریا غفوری» با شوت سنگین «امید ابراهیمی» همراه شد و از بالای دروازه میزبان بیرون رفت.

در دقیقه 30، استقلال به گل دست یافت و ارسال «وریا غفوری» را «مجتبی حق دوست» درون دروازه میزبان جای داد.

پس از این گل، «فیروز کریمی» که از عملکرد تیمش رضایت نداشت، «محمد پورمحمد» را جایگزین «برونو اولیویرا» برزیلی کرد.

در دقیقه 44، «بهنام برزای» هافبک جوان استقلال با استفاده از دست، دروازه میزبان را باز کرد که این گل پذیرفته نشد و داور بازیکن میهمان را با کارت زرد جریمه کرد.

** ترکیب صنعت نفت:

حسن هوری، مجتبی ممشلی، حیسن بغلانی، علی عبدالله زاده، عزیز معبودی، کیم، زبیر نیک نفس، برونو اولیویرا(محمد پورمحمد)، حکیم نصاری، محمد شادکام و رضا نوروزی.

** ترکیب استقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی.