۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

منصوریان: برای رسیدن به بالای جدول امیدوار شدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ابراز رضایت کرد و گفت برای رسیدن به بالای جدول امیدوارم شده‌اند.
کد خبر : ۳۴۵۴۵۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ابراز رضایت کرد و گفت برای رسیدن به بالای جدول امیدوارم شده‌اند.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. از نتیجه و عملکرد شاگردانم راضی هستم. صنعت نفت تیم خوبی است و ما قبلاً مقابل آنها تنبیه شده بودیم. ما تمرین کرده بودیم و بچه‌ها نکاتی که گفته بودم را اجرا کردند. من از آنها راضی هستم.

وی در ادامه افزود: خوشحالم امروز فرصتی پیش آمد تا دو بازیکن جوان‌مان را به زمین بفرستیم. بازیکنان 20 ساله‌ای که در آینده ستاره خواهند شد. من بازی امروز را پلی می‌دانم برای آینده روشن و به بچه‌ها گفته بودم اگر امروز برنده شویم از نظر جدولی به سود ما خواهد بود. خوشبختانه این اتفاق افتاد و آینده بهتری خواهیم داشت. از بازی‌های بعدی هم جپاروف و آندو به ما اضافه می‌شوند تا شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد تیمش مقابل نفت آبادان سردرگم بوده است، گفت: ما اصلاً سردرگم نبودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. ترکیبی که فیروز کریمی گذاشته بود برای ما مشخص بود و ما ترکیب‌مان را طبق آن چیده بودیم.

منصوریان در واکنش به این مسئله که گویا استقلال هنوز ترکیب خود را نشناخته و در هر بازی تغییراتی در ترکیب می‌دهد، گفت: ما به یک ترکیب اعتقادی نداریم. در فوتبال روز دنیا هم این‌طور نیست. نمی‌شود فقط با 11 بازیکن بازی کنیم، چون بازی‌ها نیز فشرده است و نمی‌توان فقط با 11 بازیکن تمام لیگ را پشت سر گذاشت. به خصوص این هفته‌ها که هر پنج روز یک بار بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم نفت هم نسبت به بازی‌های قبلی تغییراتی در ترکیبش داشت. ما به همین دلیل تغییرات‌مان زیاد است و از تمام 22 بازیکن لیست‌مان در بین 18 نفر و 11 نفر اصلی استفاده می‌کردیم.

وی ادامه داد: امروز بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و از همه پتانسیل‌های‌مان استفاده کردیم. امیدواریم در هفته‌های آینده به این روند رو به رشدمان ادامه بدهیم و از تعداد بازیکنان بیشتری در ترکیب خود بهره ببریم. یکی از کارشناسان اعلام کرده بود که زمین استادیوم تختی آبادان افتضاح است، اما به نظر من زمین آبادان مشکل چندان خاصی نداشت. سال 85 که به عنوان بازیکن به آبادان آمده بودم، کیفیت زمین افتضاح بود، اما الان بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا مانند دیدارهای گذشته تهاجمی بازی نکردید، گفت: ما باید شرایط را بسنجیم و سپس تاکتیک خودمان را انتخاب کنیم. امروز باید حکیم نصاری را مدیریت می‌کردیم و خدا را شکر توانستیم به بهترین شکل این کار را بکنیم. امروز کاوه رضایی، برزای و قربانی فوق‌العاده بودند و توانستند به تیم نفت آبادان فشار زیادی بیاورند. اگر آنان همیشه مانند امروز خوب باشند و بتوانند به تیم حریف فشار بیاورند هواداران استقلال از چنین بردهایی بیشتر می‌بینند.

منصوریان در مورد اینکه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر گفت:‌ این سه امتیاز کمک زیادی به ما می‌کند که روی آن حساب باز کرده بودیم و توانستیم برای رسیدن به رده‌های بالای جدول امیدوارتر شویم.

وی با اشاره به بازگشت سیدمهدی رحمتی به ترکیب تیم استقلال خاطرنشان کرد: اصلاً قرار نبود برخورد چکشی با رحمتی داشته باشیم. رحمتی در سه هفته گذشته در تمرینات ما فوق‌العاده ظاهر شد و ما هم باتجربه‌ها را به هیچ وجه فراموش نمی‌کنیم. ترکیب تیم ما 48 ساعت قبل از بازی‌ها مشخص می‌شود.