۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

فرهاد کاظمی: امروز در بازی زیر صفر بودیم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم ماشین‌سازی تبریز امروز در بازی با صبا زیر صفر بود و از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی نیستم.
کد خبر : ۳۴۵۴۷۲
صراط: سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم ماشین‌سازی تبریز امروز در بازی با صبا زیر صفر بود و از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی نیستم.

به گزارش فارس از تبریز، فرهاد کاظمی امشب در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر صبای قم گفت: کسب سه امتیاز در بازی مقابل صبا برای ما بسیار مهم بود و باید به تمام امتیازات بازی دست می‌یافتیم، اما متاسفانه به تقسیم امتیازات رضایت دادیم.

وی گفت: بازیکنان در این بازی اصلا در حد انتظار نبودند و حتی از دادن پاس‌های ساده هم عاجز بودند و در این وضعیت معلوم است که از کارهای تاکتیکی نیز خبری نخواهد بود.

کاظمی گفت: در این بازی حتی صفر هم نبودیم و منهای 5 بودیم و خیلی ضعیف عمل کردم و با این ضعیت موفق نخواهیم شد خواسته تماشاگران خود را برآورد سازیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: با وجود اینکه به بازیکنان تیمم تاکید کرده بودم که بسته بازی کنند اما متاسفانه در میدان هر کس ساز خود را زده و قطعا بازیکنان به صورت انفرادی و تیمی جریمه خواهند شد.

وی گفت: از جریمه کردن بازیکنان واهمی نداشته و همانطور که کاخا و گردانی را جریمه کرده‌ام به سرپرست تیم گفتم که بازیکنان را به خاطر عملکرد ضعیفشان نیز جریمه کند.

کاظمی گفت: تیم صبا با بازی بسته کار خودش را کرد و به هدفش نیز رسید و ما نتوانستم طبق برنامه عمل کنیم و در مجموع در بازی‌هایی که انجام داده‌ایم بهتر از حریفانمان بودیم و باید بگویم صبا حتی موقعیت جدی گل هم نداشت و در روزی که خوب نبودیم، اگر حریف حمله جدی می کرد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: امروز نه از بازیکنان تیم راضی هستم و نه از خودم و وقتی عملکرد تیمی خوب نبود و در کارهای تاکتیکی موفق نبودیم و به نتیجه مد نظر دست نیافتیم، حرکت انفرادی معنایی ندارد.

وی گفت: امروز هم دو امتیاز ضرر کردیم اما همچنان به بقا ماشین سازی امیدوار بوده و از هفته 25 می توانید چهره واقعی تیم ماشین سازی را مشاهد کنید.