۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

یک نویسنده از سرقت لپ‌تاپش خبر داد

سعید سلطانی طارمی از به سرقت رفتن لپ‌تاپش که شامل آثار آماده چاپ و در دست تالیفش بوده خبر داد.
کد خبر : ۳۴۵۵۷۸
صراط: سعید سلطانی طارمی از به سرقت رفتن لپ‌تاپش که شامل آثار آماده چاپ و در دست تالیفش بوده خبر داد.

این شاعر و پژوهشگر در تماس با ایسنا اعلام کرد: عصر روز یکشنبه سوم بهمن حد فاصل ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۵۰ دزد یا دزدانی وارد منزلم شده و لپ‌تاپ و فلش مموری‌ من و لپ‌تاپ خواهرزاده‌ام را که مهمان من بود سرقت کرده‌اند. در جریان این سرقت کلیه آثار آماده چاپ و در دست تألیفم سرقت شده است.

او فهرست این آثار را به این شرح بیان کرد: استعاره (مجموعه مقالاتی درباره کارکرد استعاره در شعر و زبان معیار)، سفر به نیستان (مجموعه مقالاتی درباره نیما یوشیج)، صدای پای رفتگان (درباره شعر سایه)، پانوشت‌هایی بر شعر فارسی (مجموعه مقاله درباره فروغ فرخزاد و دیگران)، پنج مجموعه شعر آماده چاپ، رمان «پیش از پستچی»، جلدهای اول و دوم رمان «شب و روز شکست‌خورده‌ها»، هفت کتاب داستان برای کودکان، نمایشنامه‌های «مذاکرات محرمانه» و «نوردرمانی» و مجموعه آثاری که به زبان آذری آماده شده‌اند.

سعید سلطانی طارمی متولد سال ۱۳۳۳ در طارم زنجان است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در طارم و زنجان گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته‌ زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ است. از او تاکنون چند کتاب از جمله چند مجموعه شعر و کتاب‌هایی درباره شعر منتشر شده است

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز