۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

تیم اسبق مهدوی‌کیا،هاشمیان و خطیبی ۶۰۰تایی شد+عکس

یاران اسبق مهدوی‌کیا، هاشمیان و رسول خطیبی، دومین تیمی در آلمان محسوب می‌شوند که بیشترین تعداد باخت در تاریخ حیات بوندس‌لیگا تجربه‌ کرده‌اند.
کد خبر : ۳۴۵۶۰۷

صراط: یاران اسبق مهدوی‌کیا، هاشمیان و رسول خطیبی، دومین تیمی در آلمان محسوب می‌شوند که بیشترین تعداد باخت در تاریخ حیات بوندس‌لیگا تجربه‌ کرده‌اند.

به گزارش فارس،تیم فوتبال هامبورگ که در سال‌های  دور پذیرای بازیکنان ایرانی همچون مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی بود، در بازی هفته هفدهم بوندس‌لیگا با ولفسبورگ، به رکورد منفی بحث‌‌انگیزی رسید.

تیم قدیمی شمال آلمان که اکنون در وضعیت بحرانی بسر می‌برد و با 13 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرارگرفته و نامزدی برای سقوط به دسته دوم بوندس‌لیگا است، بعد از ناکامی یک بر صفر شنبه برابر ولفسبورگی‌ها، به ششصدمین باخت خود در تمام دوران حضورش در بوندس‌لیگا رسید.

با این رکورد هامبورگی‌ها در شرایط کنونی دومین تیم لیگ ژرمن‌ها با بیشترین تعداد باخت محسوب می‌شوند.

زیرا تنها اینتراخت فرانکفورت با کسب 612 باخت، تیم شماره یک تاریخ این لیگ در زمینه کسب باخت در بوندس‌لیگا است.

تیم اسبق مهدوی‌کیا،هاشمیان و خطیبی ۶۰۰تایی شد+عکس

در این تیم که اکنون توسط مارکوس گیزدول هدایت می‌شود و امید اندکی برای نجات دارد، مهدوی کیا در سال‌های 1999 تا 2007 بازی کرد و البته برایش 26 گل در 206 مسابقه زد.

وحید هاشمیان، مهاجم نوک حمله اسبق ایران نیز در سال‌های 1999 تا 2001 بازیکن خط آتش تیم ژرمنی بود.وی در این تیم 12 بازی کرد و گلی نزد!

رسول خطیبی که اکنون به مربیگری می‌پردازد، نیز در سال‌های 1999 تا 2000 برای هامبورگ 4 بازی کرد اما گلی نزد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز