۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها برای آتش نشانان+عکس

۵ موتورسوار آتش‌نشان به منظور یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در ورزشگاه آزادی رژه رفتند و مورد تشویق هواداران نیز قرار گرفتند.
کد خبر : ۳۴۵۶۷۵
صراط: ۵ موتورسوار آتش‌نشان به منظور یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در ورزشگاه آزادی رژه رفتند و مورد تشویق هواداران نیز قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، قبل از شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 5 موتورسوار آتش‌نشان به منظور یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در ورزشگاه آزادی رژه رفتند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. 

*  گوینده ورزشگاه در تجلیل از یاد شهدای آتش‌نشان متنی را قرائت کرد. 

* تماشاگران روبه‌روی جایگاه پرسپولیس با هماهنگی کانون هواداران این تیم طرح موزائیکی را به یادبود از شهدای آتش‌نشان به نمایش گذاشتند.

* بلندگوی ورزشگاه آزادی نیز به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو آهنگی پخش کرد.

* تمام بازیکنان پرسپولیس با لباس‌هایی که روی آن یاد شهدای آتش‌نشان گرامی داشته شده بود وارد زمین شدند و عکس‌هایی از لوگوی آتش‌نشانی هم در دست داشتند.

* طبق اعلام‌های آتش‌نشان‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند قرار بود در شروع بازی کاپیتان‌های دو تیم لباس آتش ‌نشانی به تن کرده تا یاد و خاطره آتش‌نشان‌ها در ساختمان پلاسکو زنده شود اما با توجه به وقت‌گیر بودن این موضوع دو نفر از آتش‌نشان‌ها همراه با ورود تیم‌ها وارد زمین شدند.

* پیش از شروع بازی بازیکن‌ها و اعضای کادرفنی دو تیم به همراه مسئولان برگزاری مسابقه با بردن گل به سمت آتش‌نشان‌ها از آنها تقدیر کردند.  در این بین اشک آتش‌نشان‌ها و اندوه آنها تمامی نداشت که بازیکنان دو تیم با در آغوش کشیدن آنها سعی کردن به آنها آرامش و دلگرمی بدهند.  همچنین 3 نفر از آتش‌نشان‌ها در عکس تیمی پرسپولیس و گسترش فولاد حاضر شدند.

* هواداران پرسپولیس با شعار «پرسپولیس سرور استقلال» برای رقیب سنتی‌شان کری خواندند.

* در دقیقه 13 مسابقه فراز کمالوند نسبت به قضاوت داور اعتراض داشت و پس از آن نیز به سمت نیمکت داوران رفت و نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها برای آتش نشانان+عکس