۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

آخرین وضعیت مصدومیت قهرمان المپیک

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو معتقد است؛ امسال مسابقات جهانی آمریکا را پیش رو داریم و باید هر طور شده به مدال آوری خود ادامه دهم.
کد خبر : ۳۴۵۶۸۴
صراط:قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو معتقد است؛ امسال مسابقات جهانی آمریکا را پیش رو داریم و باید هر طور شده به مدال آوری خود ادامه دهم.

به گزارش فارس و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، سهراب مرادی، دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو درباره دعوت به اردوی تیم ملی گفت: از چهارشنبه (6 بهمن) مرحله جدید تمرینات تیم ملی آغاز خواهد شد و من هم در دور جدید اردوها شرکت می‌کنم.

قهرمان المپیک در خصوص شرایط جسمانی‌اش عنوان کرد: درد جزیی از ناحیه کمر دارم، اما زیاد مسئله مهمی نیست و تمریناتم را ادامه می‌دهم.

وی در خصوص رعایت قوانین و مقررات اردویی تیم‌های ملی از سوی ملی‌پوشان گفت: به طور حتم با رعایت مقررات اردویی، نفرات ملی‌پوش به بهترین وجه آماده مسابقات می‌شوند. من یکی از وزنه‌بردارانی بودم که همیشه قانون اردویی را به خوبی رعایت می‌کردم.

مرادی درباره برنامه‌ریزی برای سال 2017 گفت: امسال مسابقات جهانی آمریکا را پیش رو داریم. من هم برای این مسابقات که از اهمیت بالایی برخوردار است برنامه‌ریزی دارم و باید به روند مدال‌آوری خود ادامه دهم و به ویژه مدال طلا را بدست بیاورم.