۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کاپیتان تیم فوتبال سایپا:

بردن سیاه جامگان پایان بدشانسی های سایپا بود

شاه علی دوست گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سیاه جامگان بدشانسی های سایپا را به پایان می رساند.
کد خبر : ۳۴۵۷۲۷
صراط:   شاه علی دوست گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سیاه جامگان بدشانسی های سایپا را به پایان می رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علی دوست درباره برتری سایپا مقابل سیاه جامگان گفت: با توجه به وضعیت 2 تیم در جدول این بازی کیفیت بالایی نداشت.

 البته سه امتیاز این دیدار در جدول لیگ کمک زیادی به سایپا می کند و این امر جای شکر دارد  وی درمورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی سیاه جامگان به داوری تصریح کرد: در مورد اعتراض تیم حریف به داوری هیچ صحبتی ندارم. 

 فکر می‌کنم زرگر اول صحنه گل خلعتبری را دید اما در زمان خوشحالی بازیکنان سایپا ناگهان سوت زد و با کمک خود مشورت کرد و دوباره گل اعلام کرد.

 به نظرم اگر سوت اول را نمی‌زد بهتر بود.  شاه علی دوست درباره اظهارات خداداد عزیزی مبنی بر این که اگر کمیته داوران دنبال عدالت است  امتیاز سیاه جامگان را بازگرداند، اظهار داشت: عزیزی بزرگ ما است اما جایی ندیدم چنین اتفاقی رخ بدهد. 

  وی درمورد وضعیت سایپا در ادامه لیگ گفت: از ابتدای فصل بدشانسی گریبان سایپا را گرفته بو امیدوارم با این برد بدشانسی دست از سر ما بردارد. در جند بازی مستحق باخت و تساوی نبودیم.  

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: امیدوارم شرایط تیم را تغییر دهیم. هر حال مسئولان باشگاه، پرسنل، کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش کردن هستند و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایجی را کسب کنیم که همه خوشحال شوند. 

برچسب ها: صراط سایپا فوتبال