۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

اتمام 70 درصد آواربرداری در پلاسکو

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تاکنون 70 درصد عملیات آوار برداری ساختمان پلاسکو به اتمام رسیده و عملیات جستجو برای یافتن پیکر سایر شهدا همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۳۴۵۸۷۲
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تاکنون 70 درصد عملیات آوار برداری ساختمان پلاسکو به اتمام رسیده و عملیات جستجو برای یافتن پیکر سایر شهدا همچنان ادامه دارد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با میزان گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی گاو صندوق از محل حادثه پلاسکو خارج شده است و یکی از شاخص ترین گاو صندوق ها هم یک صندوق 5 تنی بود.

وی افزود: تمام اسناد و گاوصندوق های کشف شده از زیر آوار در کمال امانت داری تحویل عوامل انتظامی شده و پس از آن نیز نسبت به شناسایی مالکان آن اقدام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ادامه عملیات آوار برداری از ضلع جنوب شرقی ساختمان پلاسکو اظهارکرد: آواربرداری ها در مسیر شرقی و بخشی از مسیر جنوبی به اتمام رسیده و اکنون آتش نشان ها در ضلع جنوب شرقی مشغول به فعالیت هستند.
ملکی ادامه داد: به منظور یافتن پیکرهای شهدا و سایر شهروندان، عملیات جستجو در ضلع غربی ساختمان پلاسکو همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور خروج ضایعات جمع آوری شده از صحنه حادثه ساختمان پلاسکو تصریح کرد: تاکنون بیش از 11 هزار تن ضایعات، نخاله، آهن آلات و ... از محل حادثه پلاسکو خارج شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه " اکنون 70 درصد از عملیات آوار برداری به اتمام رسیده است" گفت: آتش نشان ها و سایر نیروهای حاضر در محل حادثه تاکنون 70 درصد عملیات آوار برداری را به اتمام رسانده اند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز