۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

11 نماینده جلسه شورای شهر کرج را تحریم کردند

در جلسه علنی امروز شورای شهر کرج که قرار بود با حضور مدیرعامل شرکت سابیر انجام شود،‌ تعدادی از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور پیدا نکردند.
کد خبر : ۳۴۵۸۸۰
صراط: در جلسه علنی امروز شورای شهر کرج که قرار بود با حضور مدیرعامل شرکت سابیر انجام شود،‌ تعدادی از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور پیدا نکردند.

به گزارش فارس، صبح امروز قرار بود جلسه‌ای با حضور سجادی مدیرعامل شرکت سابیر پیمانکار پروژه متروی کرج در شورای شهر برگزار شود که تعداد 11 نفر از اعضای شورای شهر کرج در اعتراض نسبت به عملکرد این شرکت در این جلسه حضور پیدا نکردند.

 بر اساس این گزارش، تعداد 11 نفر از اعضای شورای شهر کرج در این جلسه حضور پیدا نکردند و به دلیل عدم حد نصاب تعداد اعضای شورای شهر این جلسه که قرار بود وضعیت متروی کرج در آن تشریح شود برگزار نشد.

احداث و تسریع در انجام پروژه متروی کرج یکی از مهمترین مطالبات مردمی بوده که متأسفانه عدم توجه پیمانکار سبب شده است که این مهم سال‌ها به نتیجه نرسد.

توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی در استان البرز یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم بوده که سال‌ها است در انتظار آن هستند.

توسعه شهر و افزایش جمعیت در این استان و مهاجرپذیر بودن آن می‌طلبد تا طرح‌های توسعه‌ای ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو در آن تسریع شود که متأسفانه بی‌توجهی و عدم احساس مسؤولیت مدیرعامل شرکت سابیر سبب شده است که این مطالبه مردم سال‌ها روی زمین بماند.