۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

آخرین اخبار از محل حادثه پلاسکو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه جست‌و جو ها برای یافتن پیکر پنج آتش نشان دیگر ادامه دارد، گفت: احتمال دارد پیکرهای دیگری را در محدوده غرب، شمال و شمال غرب منطقه پیدا کنیم.
کد خبر : ۳۴۶۱۶۸
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه جست‌و جو ها برای یافتن پیکر پنج آتش نشان دیگر ادامه دارد، گفت: احتمال دارد پیکرهای دیگری را در محدوده غرب، شمال و شمال غرب منطقه پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی آمار نهایی پیکر آتش‌نشانان کشف شده را ۱۱ تن اعلام کرد و گفت: البته آمار دقیق بعد از انجام آزمایش های دی‌ان‌ای در پزشکی قانونی اعلام می‌شود. 

در عین حال جست و جو برای یافتن پنج آتش نشان دیگر  و سایر هموطنانمان ادامه دارد.وی در پاسخ به این که آواربرداری از طبقات زیرین چه زمانی آغاز می‌شود گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم این کار را امشب و فردا انجام دهیم.

 البته با توجه به اینکه احتمال می‌دهیم پیکر ۵ نفر از آتش‌نشانان دیگر در همان محدوده‌ها باشد، سرعت کار پایین می‌آید و با احتیاط کار را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته زمانی که در قسمت شرق و جنوب ساختمان هم به کف برسیم، سعی می‌کنیم آواربرداری را در طبقات زیرین هم انجام دهیم و ۵ یا ۶ متر پایین‌تر برویم.


خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز