۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

بانك ها مشتري مداري مي كنند يا مشتري پراني

کد خبر : ۳۴۷۲۷۷
رونوشت : کانال تلگرامی بي لكنت @biloknat نوشت:

از صبح امروز قطعي هاي مكرر سيستم هاي استعلام و خدمات اينترنتي شعبات بانك ملت در تهران باعث معطلي مشتريان و اعتراضات آنها شده است.
با توجه به عصر خدمات الكترونيك و تبليغات گسترده بانك ها خصوصا بانك ملت در اين خصوص قطعي هاي مكرر كذب بودن اين تبليغات فريبنده را بيش از پيش آشكار مي كند.
هر ساله در روزهاي منتهي به پايان سال آشفتگي در حوزه خدمات بانكداري الكترونيك نمايان ميشود.
مشخص نيست مسئولان بانكي در ازاي ارائه چه خدماتي حقوق هاي نجومي و شبه نجومي دريافت مي كنند.
در ازاي جلوگيري از اختلاس؟
در ازاي بازپس گيري پول بيت المال از بدهكاران دانه درشت؟
در ازاي كمك به توليد كشور؟
در ازاي اوائه تسهيلات ارزان و سهل الوصول به توليدكنندگان كشور براي تحقق اقتصاد مقاومتي؟
در ازاي خدمات مناسب با هدف رضايت مشتري؟
يا در ازاي گسترش سيستم ربوي در كشور.