۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

پشت پرده رضایت تونی برای توافق با تراکتور

سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز گفت: راضی نبودم مشکلی برای تراکتورسازی بوجود بیاید و به همین خاطر قرار شد طلبم قسط‌بندی شود.
کد خبر : ۳۴۸۷۲۳
صراط: سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز گفت: راضی نبودم مشکلی برای تراکتورسازی بوجود بیاید و به همین خاطر قرار شد طلبم قسط‌بندی شود.

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، تونی اولیویرا درباره بحث بدهی باشگاه گفت: باشگاه تراکتورسازی از چند سال پیش به من بدهی داشت که در طول این سال‌ها این مبلغ پرداخت‌ نشده بود. پیگیری‌های وکیل من این موضوع را در مسیر قانونی خود قرار داد و ممکن بود مشکلاتی برای باشگاه تراکتورسازی به وجود بیاید. من هم که پیگیر اتفاقات اخیر این باشگاه هستم، اصلاً راضی نبودم مشکلی برای این تیم پرهوادار به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر امیر قلعه‌نویی در تماسی از من خواست تا به خاطر مشکلات اخیر باشگاه توافق کنم تا این مبلغ به‌صورت قسط‌بندی پرداخت شود و من هم به احترام او با این موضوع موافقت کردم. این موضوع را به وکیلم منتقل کردم و در نهایت با وکلای باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیدیم که این مبلغ به‌صورت قسطی پرداخت شود تا هیچ مشکلی برای باشگاه تراکتورسازی ایجاد نشود.

سرمربی پیشین تراکتورسازی گفت: مدیریت فعلی باشگاه تراکتورسازی در بحث بدهی‌ها مقصر نیست و تمامی این بدهی‌ها از گذشته بر جای‌ مانده است و من نگرانی‌های تیم فعلی باشگاه را درک می‌کنم چرا که آنها برای موفقیت تیم محبوب تراکتورسازی تمامی تلاششان را به کار می‌گیرند.