۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

دلیل سکوت چندماهه دو خواننده سرشناس پاپ چه بود؟

دو خواننده مطرح موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها سکوت رسانه‌ای و دوری از اجراهای زنده پایتخت به زودی از آلبوم‌های جدیدشان رونمایی خواهند کرد.
کد خبر : ۳۴۸۸۲۹
صراط: مهر نوشت: دو خواننده مطرح موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها سکوت رسانه‌ای و دوری از اجراهای زنده پایتخت به زودی از آلبوم‌های جدیدشان رونمایی خواهند کرد.

محمد حاتم‌پور، مدیر شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر و تهیه‌کننده کنسرت‌های مازیار فلاحی و سیروان خسروی درباره دلایل دوری و سکوت چند ماهه این دو خواننده موسیقی پاپ بیان کرد: «با توجه به اینکه مازیار فلاحی طی ماه‌های گذشته به شدت درگیر حضور در فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» علی عطشانی بود، عملا فرصتی برای برگزاری اجرای زنده در تهران نداشت. فلاحی هم در هنگام فیلمبرداری و هم بعد از آن درگیر آلبوم جدیدش بود و ترجیح داد فارغ از برنامه ریزی‌هایی که برای کنسرت‌های او در نظر گرفته می‌شود در سکوت به کار روی آلبوم جدید بپردازد.»

او با تاکید روی این نکته که سکوت مازیار فلاحی موضوع حاشیه‌ای دیگری ندارد، ادامه داد: «فکر می‌کنم نزدیک به یک سال است که فلاحی روی تولید آلبوم متمرکز است و خوشبختانه با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته هم اکنون در مراحل پایانی تولید آلبوم هستیم و اگر تمامی مراحل مربوط به اخذ مجوز طی شود طراحی ما به گونه‌ای است که یا اواخر اسفند امسال یا فروردین ماه سال آینده شاهد رونمایی آلبوم جدید مازیار فلاحی خواهیم بود. مطمئن باشید با انتشار این آلبوم فعالیت‌ها و اجراهای زنده این خواننده نیز شکل پر رنگ‌تری به خود خواهد گرفت و ما هم در تهران و هم در شهرستان‌ها برنامه‌های مفصلی را در جهت برگزاری کنسرت‌ها خواهیم شد.»

این تهیه‌کننده موسیقی درباره حضور کم‌رنگ سیروان خسروی هم بیان کرد: «سکوت چندماهه سیروان خسروی هم دقیقا مانند ماجرای گرفتاری‌های کاری مازیار فلاحی است که تازه‌ترین اجرای زنده او به دی ماه سال گذشته باز می‌گردد، اما این دوری هم هیچ دلیل حاشیه‌ای ندارد و او در این ماه‌ها تمام تمرکزش را روی آلبوم جدیدش گذاشته که بتواند بعد از مدت طولانی سکوت کاری، آلبوم با کیفیتی را پیش روی مخاطبان بگذارد. پس اطمینان داشته باشید هیچ نکته حاشیه‌ای دیگری وجود ندارد که بخواهیم از آن به عنوان دلیل سکوت و کم کاری سیروان نام ببریم.»