۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

جزئیاتی تازه از تخلفات "صندوق فرهنگیان"

نماینده مردم قم در مجلس به اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق فرهنگیان گفت: رقم بالایی از پول‌های فرهنگیان در اختیار تعداد کمی از افراد قرار گرفته و وثیقه‌هایی که از آنها گرفته‌شده سندهای خانه‌های روستایی بوده است.
کد خبر : ۳۴۸۹۹۲
صراط: نماینده مردم قم در مجلس به اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق فرهنگیان گفت: رقم بالایی از پول‌های فرهنگیان در اختیار تعداد کمی از افراد قرار گرفته و وثیقه‌هایی که از آنها گرفته‌شده سندهای خانه‌های روستایی بوده است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به اینکه کمیسیون عمران مجلس جلسه‌ای درباره استیضاح وزیر راه گذاشته تا با استیضاح‌کنندگان جلسه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: ظاهراً اطلاع‌رسانی به آقای آخوندی مناسب نبوده به همین دلیل معاونان وزیر راه در جلسه شرکت کردند ولی وی شرکت نکرده است.

وی افزود: وزیر راه و معاونان ایشان منتظرند تا با فعال شدن مجلس در نشست دیگری به کمیسیون دعوت شوند که اگر استیضاح‌کنندگان قانع شدند که هیچ و اگر قانع نشدند مراحل بعدی استیضاح پیگیری می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان تخلفات صورت گرفته در صندوق فرهنگیان تصریح کرد: در رابطه با تخلفات صندوق فرهنگیان کارگروهی تعیین‌شده که به موضوع رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عمق موضوع خیلی بیشتر از آن بوده که در رسانه‌ها اعلام‌ شده است، خاطرنشان کرد: رقم بالایی از این پول‌های فرهنگیان در اختیار تعداد کمی از افراد به‌عنوان وام قرار گرفته و وثیقه‌هایی که از آنان گرفته‌شده سندهای خانه‌های روستایی بوده که در مقابل حدود 10 هزارمیلیارد تومان به 200 میلیون تومان هم نمی‌رسد.

نماینده مردم قم در مجلس بابیان اینکه کمیته نظارتی به‌منظور بررسی رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی فعال‌شده است، عنوان کرد: کار این کمیته رسیدگی به شکایت از نمایندگان بوده و فعالیت نمایندگانی که خارج از شئون نمایندگی است را موردبررسی قرار می‌دهد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز