۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

لغو جلسه ستاد بحران با حضور وزیر/ اهواز کماکان در خاموشی!

جلسه ستاد بحران خوزستان که قرار بود با حضور وزیر نیرو برگزار شود، لغو شد این در حالی است که بخش زیادی از شهر اهواز بدون برق و آب است.
کد خبر : ۳۴۸۹۹۸
صراط: جلسه ستاد بحران خوزستان که قرار بود با حضور وزیر نیرو برگزار شود، لغو شد این در حالی است که بخش زیادی از شهر اهواز بدون برق و آب است.

به گزارش فارس از اهواز، به علت مه گرفتگی و قطع خطوط ایستگاه‌های برق 132 و 230 و 400 و قطع آب تمام مدارس و مراکز  آموزش عالی در نوبت صبح، ادارات و  بانک‌ها در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هندیجان، دشت آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر، هویزه و ماهشهر تعطیل شد.

بعد از این اتفاق وزیر نیرو برای بررسی بحران خوزستان عازم اهواز شد و بعد از حضور در این شهر بلافاصله از نیروگاه‌های برق شهر اهواز بازدید کرد.

در این حال طبق اعلام روابط عمومی استانداری خوزستان قرار بود جلسه ستاد بحران خوزستان ظهر امروز با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برگزار شود که به دلایل نامعلومی لغو شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با ارسال پیامکی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی و مطبوعات مستقر در این استان لغو جلسه ستاد بحران خوزستان با حضور وزیر نیرو را اعلام کرد.