۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

تمرین باتلاقی ‌آبی‌ها و رونمایی از نماد جدید استقلال +تصاویر

تمرین استقلال بعد از پیروزی در دربی امروز در کمپ حجازی و با حضور گسترده طرفداران این تیم پیگیری شد.
کد خبر : ۳۴۹۳۳۵

صراط: تمرین استقلال بعد از پیروزی در دربی امروز در کمپ حجازی و با حضور گسترده طرفداران این تیم پیگیری شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته موفق شد دربی 84 را با موفقیت پشت سر بگذارد، از ساعت 13 امروز در حالی در کمپ حجازی تمرین کرد که این تمرین تحت‌الشعاع برد ارزشمند استقلالی‌ها و همچنین سرمای هوا و جو برف و بارانی قرار داشت.

*‌ لیدرهای استقلال از ساعت 12 امروز در تمرین امروز حضور داشتند و منتظر بازیکنان و کادر فنی بودند که به محض ورود هر کدام از آنها این تعداد از لیدرها و برخی از هواداران آنها را مورد استقبال قرار داده و جشن دربی را با آنها می‌گرفتند و با حضور منصوریان در کمپ حجازی تشویق‌ها به اوج خود رسید و هواداران با کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها و برانکو با شعار «منصوریان حیا کن، برانکو رو رها کن» این پیروزی را به سرمربی استقلال تبریک گفتند.

 * تمرین امروز در حالی از ساعت 13 آغاز شد که زمین تمرین با جمع شدن آب باران و در بخش‌هایی با پوشیده بودن از برف تقریباً باتلاقی است و این موضوع مشکلاتی را برای کادر فنی به وجود آورد.

*‌ هواداران امروز به شدت برای استقلالی‌ها سنگ تمام گذاشته و با حضور بر روی سکوها آنها را یک به یک تشویق کردند، ضمن اینکه چندین بنر و عکس از منصوریان و بازیکنان در تمرین وجود داشت.

* از همان ابتدای تمرین بازیکنان ابتدا چند دور در زمین چمن به دوندگی پرداخته و گلرها از جمع سایرین جدا شدند. در این بین رحمتی با استقبال هواداران وارد ورزشگاه شد و روی نیمکت نشست.

* از جمع بازیکنان اصلی بازی دیروز فقط نورافکن به همراه سایر بازیکنان دوید و سایرین امروز به ریکاوری و استراحت پرداختند.

* روی اصلی شعارهای امروز هواداران به سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس بود و آنها بارها علیه حسینی کری‌خوانی کردند.

* برخی هواداران با اشاره به حضور مجید حسینی در بازی استقلال به کنایه به او می‌گفتند که در دربی کلین‌شیت کرده است.

* قبل از تمرین رحمتی، یعقوب کریمی و جابر انصاری با نشان دادن عدد 3، عکس یادگاری گرفت تا به این ترتیب از نماد جدید استقلالی‌ها رونمایی شود.

* با ورود علیرضا منصوریان به زمین تمرین، هواداران به شدت او را تشویق کرده و شعار سر دادند. هرچند که سرمربی استقلالی‌ها امروز محبوب‌ترین چهره در تمرین بود و بارها تشویق شد.

* منصوریان به محض ورود به زمین بازیکنان را دور خود جمع کرده و دقایقی برای آنها صحبت کرد که به نظر می‌رسید او پیروزی در دربی را به بازیکنانش تبریک گفته و بابت این پیروزی از آنها تشکر کرده است.

*‌ هواداران در ادامه در کنایه به برخی اظهارنظرها در گذشته به علی چینی و خرمگاه می‌گفتند منصوریان چه دستیاران ضعیفی دارد! که این موضوع با خنده دستیاران و هواداران همراه می‌شد.

* در ادامه نورافکن هم به جمع بازیکنان اصلی پیوسته و برای ریکاوری زمین را ترک کرد و سایرین استارت‌های کوتاه و بلند در زمین تمرین زیرنظر کادر فنی اجرا کردند که در این بین منصوریان در کنار زمین مشغول خوش‌وبش و گرفتن عکس یادگاری با هواداران بود.

تمرینات استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر طی روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند و این تیم روز پنجشبنه به مصاف با شاگردان مجتبیحسینی خواهد رفت.