۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

برانکو: بازی با سپاهان به اندازه دربی مهم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای سومین دربی پیاپی می‌آییم و خودتان می‌دانید که این بازی به اندازه دربی و بازی با استقلال مهم است.
کد خبر : ۳۴۹۶۷۲
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای سومین دربی پیاپی می‌آییم و خودتان می‌دانید که این بازی به اندازه دربی و بازی با استقلال مهم است.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم چون دیر رسیدیم.امیدوارم ما را ببخشید. برای سومین دربی پیاپی می‌آییم و خودتان می‌دانید که این بازی به اندازه دربی و بازی با استقلال مهم است. هر دو تیم با شکست وارد دربی فردا می‌شوند و هر دو تیم به دنبال ترمیم هستیم.

وی ادامه داد: جلوی استقلال دومین شکست فصل‌مان بود و برایمان سخت بود. چون این بازی اهمیت ویژه‌ای برای همه ما دارد و طبیعی است بچه‌ها ناراحت و غمگین هستند اما به همین ترتیب خیلی سریع به وضعیت فعلی برگشتند و با برد بازی فردا همه چیز فراموش می‌شود.همه بازیکنان سالم هستند و همه برای این رقابت آماده به جز کمال که محروم است.

برانکو تصریح کرد: ما بازی قبل را از دست دادیم اما این مانع برای بازی با سپاهان نخواهد بود. سپاهان بازیکنان جدید آورده است. جباروف، حسن‌زاده و بازیکنان کناری آنها در خط حمله خطرناک هستند. اسامی دیگر بازیکنان‌شان را دیگر نمی‌آورم. می‌دانم چه بازی سختی در انتظارمان است. یک رقابت سنتی بین ما و حریفمان است. انتظار داریم هواداران همچنان از ما حمایت کنند. یک بار دیگر از آنها تشکر می‌کنم و به این هواداران تبریک می‌گویم و به خاطر تشویق‌ها و حمایت‌هایشان از ما و ورزشکارانمان آنها یک بار دیگر نشان دادند که چقدر به باشگاه‌شان علاقه دارند.

وی در مورد وضعیت محمد انصاری گفت: انصاری با ما تمرین می‌کند و انتظار و اعتقاد داریم که فردا آماده خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا نام سیدجلال حسینی را در بین محرومان پرسپولیس اعلام نکرده،‌ گفت: برای سیدجلال اعتراضی به فدراسیون فوتبال نوشته و منتظریم ببینیم چه می‌شود.