۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

واکنش به خبر پرداخت وام با بهره ۱۸درصد به کسبه پلاسکو

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در واکنش به انتشار اخباری از سوی مسئولان نظام بانکی مبنی بر اینکه کسبه پلاسکو برای دریافت وام به بانکها مراجعه نمی کنند، گفت: کسبه پلاسکو منتظر هستند تا ما به آنها اعلام کنیم که چه زمانی به بانک مراجعه داشته باشند.
کد خبر : ۳۴۹۷۲۰
صراط: رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در واکنش به انتشار اخباری از سوی مسئولان نظام بانکی مبنی بر اینکه کسبه  پلاسکو برای دریافت وام به بانک‌ها مراجعه نمی کنند، گفت: کسبه پلاسکو منتظر هستند تا ما به آنها اعلام کنیم که چه زمانی به بانک مراجعه داشته باشند.

به گزارش میزان، مجتبی درودیان اظهار کرد: از ابتدا قرار بر این بود که پس از استقرار و اسکان کسبه پلاسکو، تسهیلات بانکی در اختیار آنها قرار گیرد که هنوز تمام کسبه در مجتمع نور مستقر نشده اند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، سود تسهیلات بانکی به کسبه پلاسکو پایین تر از ۱۰ درصد باید باشد؛ در حالی که اکنون حرف از سود ۱۸ درصدی به میان می آید که این مسئله نیازمند پیگیری و بررسی است.

درودیان ادامه داد: وام بانکی با سود ۱۸ درصدی به درد کسبه پلاسکو نمی خورد، کسبه پلاسکو تولیدکننده بودند و توان پرداخت وامی با بهره ۱۸ درصدی را ندارند.
برچسب ها: صراط پلاسکو کسبه