۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

افزایش وزن بی سابقه بازیگر فقط برای "طلا" +عکس

فیلم سینمایی "طلا" ساخته "استیفن گاگان" این روزها بر پرده سینمای امریکای شمالی در حال اکران است.
کد خبر : ۳۴۹۷۸۶
صراط: فیلم سینمایی "طلا" ساخته "استیفن گاگان" این روزها بر پرده سینمای امریکای شمالی در حال اکران است.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "طلا" به کارگردانی "استیفن گاگان" از 27 ژانویه 2017 در امریکای شمالی اکران شده است.

افزایش وزن بی سابقه بازیگر فقط برای

متیو مک کاناهی که برای بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس در سال 2013 دهها کیلو وزن کم کرده بود و با بازی فوق العاده در این فیلم، اسکار را از آن خود کرد، این بار کاملاً در مسیری متفاوت دهها کیلو اضافه کرده تا در فیلم "طلا" ایفای نقش کند.
 
مک کاناهی درباره نقش خود معقتد است: او مردی نیست که شانس اول برای رویای آمریکا را در اختیار داشته باشد. او در مسیرش برای رسیدن به خواسته هایش بارها دچار نوسان می شود. داستان فیلم به گونه ای است که فکر کنم برای من درست شده است و احساس می کنم تنها کسی هستم که می تواند این نقش را ایفا کند.

افزایش وزن بی سابقه بازیگر فقط برای
 
ماتیو مک کاناهی با تغییر بدنی برای ایفای نقش های متفاوت بیگانه نیست، او برای بازی در فیلم «مجیک مایک» در سال 2012 نیز موفق شد بدنی کاملا عضله ای بسازد.
 
داستان فیلم طلا درباره رسوایی کمپانی معدن کانادایی در سال 1933 است. یک کمپانی معدن کانادایی به دروغ گزارش کرد که یک توده عظیم طلا در سایت خود در بوسانگ اندونزی پیدا کرده است. داستان فراز و فرود مدیر این کمپانی را که بعدها دچار یک ورشکستگی شد به تصویر می کشد. مک کاناهی در این فیلم در برابر برایس "دالاس هاوارد" و "ادگار رامیرز" بازی کرده است.