۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

نقص فنی در پرواز حامل تیم فوتبال پدیده

‌پرواز حامل اعضا تیم فوتبال پدیده از مشهد به مقصد اهواز با وجود نقص فنی در باز شدن چرخ ها و نیز مشکلات جوی با موفقیت روی باند فرودگاه فرود آمد.
کد خبر : ۳۴۹۷۹۹
صراط: ‌پرواز حامل اعضا تیم فوتبال پدیده از مشهد به مقصد اهواز با وجود نقص فنی در باز شدن چرخ ها و نیز مشکلات جوی با موفقیت روی باند فرودگاه فرود آمد.

‌به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود ساعت ١٦ روز چهارشنبه تیم فوتبال پدیده برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان با پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سمت اهواز حرکت کند پس از اینکه با تاخیر ٦ ساعته روبرو شد ساعت یک بامداد پنجشنبه در حالی در اهواز هواپیما فرود آمد که باعث رعب و وحشت مسافران آن شده بود.

در طول پرواز به علت نامطلوب بودن شرایط آب و هوایی، پرواز با تکان های شدیدی روبرو بود که باعث ترس مسافران شد، در حالی که هواپیما قصد داشت فرود بیاید با نقص فنی در چرخ ها روبرو شد تا خلبان نتواند فرود بیاید.

بعد از این موضوع خلبان چندین بار سعی کرد با دور زدن بر روی آسمان اهواز چرخ ها را باز کند که بالاخره بعد از ٢٠ دقیقه موفق به این کار شد.

پس از باز شدن چرخ ها اما عدم وجود دید کافی در باند اهواز بازهم مشکل دیگری را ایجاد کرد که این بار هم خلبان مجبور شد چند بار دیگر در آسمان اهواز دور بزند. در نهایت خلبان با اینکه دید کافی نداشت اما با مهارت توانست هواپیما را روی باند بنشاند و البته از سوی مسافران وحشت زده نیز تشویق شد.

این پرواز هواپیمایی آتا از مشهد به مقصد اهواز، حامل ١٦٨ و نیز کاروان تیم فوتبال پدیده بود.

تیم پدیده خراسان روز جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.