۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

منصوریان: خدا به جوانان ما نگاه ویژه‌ای داشت

کد خبر : ۳۴۹۸۵۷
صراط: سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن حاضر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم استقلال موفق شد در ادامه روند نتایج خوبش ذوب آهن را هم شکست دهد تا با انگیزه و روحیه بالایی پا به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. پس از این بازی علی منصوریان در نشست خبری بعد از مسابقه حاضر شد و در مورد مسابقه صحبت کرد.
سرمربی تیم استقلال گفت: خدا را بابت این برد شکر می کنیم. خدا به جوانان ما نگاه ویژه ای داشت. خوشحالم از اینکه مقتدرانه فوتبال بازی کردیم. یکی از سخت ترین بازی های سال ما بود و این بازی از دربی برای ما سخت تر بود. ذوب آهن در سالهای گذشته نقش زیادی در فوتبال ایران داشته.  از هواداران ممنون هستم که در ورزشگاه حاضر شدند. همچنین از آذری باید تشکر کنم که کمک کردند هواداران استقلال در ورزشگاه حاضر شدند. برد را به هوادارانی هدیه می کنم که در روز سخت کنار ما بودند و امروز در کنار ما خوشحال هستند. امروز اولین باری است که در اصفهان برنده شدم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود. فاصله مسابقات ما خیلی کم است و ما فقط در این روزها ریکاوری کردیم و بعد از آن تمرین سبکی داشتیم. از این که تیم شرایط بدنی خوبی دارد خوشحالم.

منصوریان ادامه داد: حقدوست وضعیت نگران کننده ای داشت. پای او از ناحیه قوزک آسیب دید و امیدوارم که زود به جمع ما باز گردد.. اما اسماعیلی وضعیت بدی ندارد و به زودی به ما اضافه می شود. در فشردگی مسابقات باید امیدوار باشی بازیکنان مصدوم نشوند یا اینکه ترکیب 20 نفره داشته باشی که استقلال این ترکیب را دارد. ابتدای فصل بسیاری به ما ایراد گرفتند اما ما باید تیم 20 نفره به جای 11 نفر داشته باشیم. علی قربانی در این دیدار نیمکت نشین بود و رابسون نیز در کنار ما حضور نداشت. فرشید باقری یک دگرگونی داشت اما شکر خدا اکنون بازگشته است و در زمانی که در بازی حضور داشت نمایش خوبی داشت. خدا را شکر می کنم که این بازیکن را حفظ کردیم و نتیجه این اتفاق را می بینیم. امیدوارم بتوانیم همین نمایش خوب را در آسیا هم داشته باشیم.