۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
جام جهانی کشتی - کرمانشاه

فینال ایران - آمریکا قبل از آغاز چند مصدوم داد +تصاویر

کد خبر : ۳۴۹۹۴۳
صراط: در حالی که سالن برگزاری مسابقات فینال جام جهانی کشتی سه هزار نفر ظرفیت دارد اما چیزی در حدود 6 هزار هوادار در سالن حاضر شده‌اند.

به گزارش فارس، در حالی که از دقایقی دیگر فینال جام جهانی کشتی بین تیم ملی ایران و‌ آمریکا برگزار می‌شود  اما در سالن محل برگزاری این بازی در کرمانشاه حاشیه‌هایی وجود دارد که در زیر می‌خوانید:

* ازدحام جمعیت و هواداران مشتاقی که قصد ورود به سالن بازی‌ها را دارند کاملا مشهود است.

* مردم از ساعت‌ها قبل کلیه صندلی‌های سالن را پر کردند و نه تنها جایی برای نشستن نیست بلکه عده‌ای از هواداران و علاقمندان به کشتی هم به صورت ایستاده منتظر آغاز بازی‌ها هستند.

* جایگاه خبرنگاران محل برگزاری این رقابت‌ها مملو از افراد است و در این بین افراد متفرقه و غیر خبرنگار هم در این قسمت حضور دارند.

* بسیاری از تماشاگران که به صورت اینترنتی بلیت خریده‌اند و حتی افرادی که بلیت‌های جایگاه مخصوص را دارند موفق به ورود به ورزشگاه نشده‌اند و پشت در باقی مانده‌اند. این عده‌ از هواداران معتقدند که بیش از ظرفیت سالن بلیت فروخته شده و آنها به این دلیل پشت در باقی مانده‌اند.

* به علت ازدحام بیش از حد هواداران تعدادی از شیشه‌های سالن مسابقات شکسته شد و تعدادی از افراد حاضر در این صحنه به خاطر شلوغی‌ها و ازدیاد جمعیت مصدوم شدند.

* هاما نماینده اتحادیه جهانی به همراه محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران و دکتر صادق محبوبی نماینده کمیته پزشکی فدراسیون جهانی برای ورود به سالن رقابت‌ها با مشکل روبرو بودند به طوری که 20 دقیقه پشت در منتظر شدند.

* در حالی که سالن برگزاری این مسابقات 3 هزار نفر ظرفیت دارد چیزی در حدود 6 هزار نفر در حال حاضر در سالن هستند!


برچسب ها: صراط کشتی آمریکا