۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

چهار دهنه پل در مسیر کرمان - بم تخریب شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: در سال‌های گذشته اتفاقاتی در بالادست پل‌ها ایجاد شده که سبب تغییر مسیر آب به دهانه پل شده است.
کد خبر : ۳۵۰۰۲۸
صراط: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: در سال‌های گذشته اتفاقاتی در بالادست پل‌ها ایجاد شده که سبب تغییر مسیر آب به دهانه پل شده است.

سعید شهسوارپور در گفت‌گو با تسنیم در بم اظهارداشت: شدت سیلاب عامل تخریب پل‌ها در جاده کرمان بم و مسدود شدن این جاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر کرمان بم چهار دهنه پل تخریب شده است گفت: طبق پیش‌بینی‌ها بارندگی در دهستان دهبکری که عامل اصلی این سیلاب‌ها است تا امروز عصر ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم با بیان اینکه نزدیک شدن به دهنه پل‌ها و مسیر سیلاب به شدت خطرآفرین است افزود: از آنجا که هر لحظه امکان تخریب پل‌ها وجود دارد، مردم از حضور در کنار پل‌ها و محورهایی که سیلاب جاری است خودداری کنند.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته در بالادست پل‌ها اتفاقاتی افتاده که باعث تغییر مسیر آب و منتهی شدن سیلاب‌ها به تعدادی از دهانه‌ها شده است.

شهسوارپور با تاکید بر اینکه در حال حاضر جاده کرمان به سمت بم و بالعکس کاملا بسته است و امکان تردد وجود ندارد گفت: یک مسیر روستایی در حال بررسی است تا در صورت امکان عبور و مرور از این مسیر جریان پیدا کند.

جاده کرمان بم از ساعت 5 امروز صبح به دلیل طغیان رودخانه و شکسته شدن پل‌ها مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی آن ادامه دارد.
برچسب ها: پل کرمان بم صراط