۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

نتیجه جلسه طاهری و برانکو درباره تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از راهیابی ایران به جام‌جهانی اطمینان دارم چون تیم ملی نشان داده است که توان، انرژی، صلاحیت، تجربه و دانش فنی لازم را دارد.
کد خبر : ۳۵۰۰۷۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از راهیابی ایران به جام‌جهانی اطمینان دارم چون تیم ملی نشان داده است که توان،  انرژی، صلاحیت، تجربه و دانش فنی لازم را دارد.

به گزارش میزان و به نقل از سایت رسمی  باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ درباره مسائل مطرح شده در نشست با طاهری اظهار داشت: طبعا در این جلسه درباره مسائل گوناگون پرسپولیس صحبت کردیم. 

بخشی از صحبت‌های ما هم درباره تیم ملی و اهمیت حمایت از آن در مسیر راهیابی به جام‌جهانی بود که همواره بر آن تاکید داشته‌ایم.وی ادامه داد: با شروع بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، همه باید از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا این دوره را هر چه بهتر پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر تیم ملی که مقدس است به اهدافش دست پیدا کند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف تیم ملی که راهیابی به جام‌جهانی است، یک هدف مقدس به حساب می‌آید.

 من و پرسپولیس افتخار می‌کنیم که در چارچوب برنامه‌های تیم ملی گام برداریم و قطعا وظیفه خود می‌دانیم در بهترین شرایط فیزیکی، فکری و روحی در خدمت تیم ملی باشیم. 

ما در تیم و باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به هدف صعود تیم ملی ایران و موفقیت کادر فنی تیم ملی گام بر می‌داریم و همگی با هم شادی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار این است که همه با هم حمایت از تیم ملی و باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را همزمان دنبال کنیم.

 کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همپای باشگاه و هواداران، حمایت از تیم ملی و کادر فنی و فدراسیون فوتبال را از اهداف خود می‌دانند. هواداران هم که به نوبه خود نشان دادند چگونه پشت تیم ملی هستند و این روند را هم ادامه خواهند داد.

برانکو تایکد کرد: چنانکه قبلا هم اعلام نمودم هدف از اظهار نظرهایم تضعیف تیم ملی فوتبال نبوده و در صورتی که برداشت‌هایی توام با سوء تفاهم‌ها بدنبال داشته است، بار دیگر اعلام می‌کنم؛ من، کادر فنی تیم، باشگاه، بازیکنان، هواداران و تمام ایرانی‌ها تیم ملی و دست‌اندرکاران آن را دوست داریم و آن را یک نهاد مقدس می‌دانیم و طبعا از آن حمایت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: من از راهیابی ایران به جام‌جهانی اطمینان دارم چون تیم ملی نشان داده است که توان، انرژی، صلاحیت، تجربه و دانش فنی لازم را دارد و اینها شکی باقی نمی‌گذارد. ما هم با تمام وجود از تیم ملی حمایت و با آن همراهی می‌کنیم.
برچسب ها: صراط برانکو ایران
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز