۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

دانشجوی قمی در زمین ورزش فوت کرد

یک دانشجو قمی در زمین ورزش دچار عارضه قلبی شد.
کد خبر : ۳۵۰۶۳۹
صراط: یک دانشجو قمی در زمین ورزش دچار عارضه قلبی شد.

به گزارش تسنیم از قم، سجاد خدنگ دانشجوی رشته حقوق دانشگاه قم عصر روز سه شنبه سوم بهمن‌ماه در زمین ورزش، دچار عارضه شدید قلبی شد و بلافاصله همراه با انجام عمل احیا به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای احیا وی ثمری نداشت تا اینکه وی دعوت حق را لبیک گفت.بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه قم این دانشجو سابقه عارضه قلبی داشته است.

دیدار معاون وزیر ورزش با مدیرکل امور تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران سراسر کشور

پس از حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در استان قم وی با فقیهی مقدس مدیرکل امور تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فریبا محمدی معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور بعد از ورود به قم مورد استقبال مسئولان ورزش استان قم قرار گرفت و در اولین برنامه کاری خود با فقیهی مقدس مدیرکل امور تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پس‌ازآن در خانه ووشو استان قم حضور یافته و در مراسم اهدا مدال مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان این رشته که به میزبانی قم در حال برگزاری بود شرکت کرد.

یاسین پیشرو مقابل ارژن هم بازنده شد

کمیته انضباطی رأی خود را در مورد دیدار فوتسال لبنیات ارژن فارس و یاسین پیشرو قم صادر کرد.

تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در دیدار برابر یاسین پیشرو قم در تاریخ  دوم بهمن برگزار شد که  تیم ارژن فارس شکایتی مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز (مهدی زاهدی) از سوی تیم یاسین پیشرو قم مطرح کرد.

کمیته انضباطی پس از بررسی‌های لازم و به استناد ماده 68 آیین‌نامه انضباطی، شکایت تیم لبنیات ارژن فارس را موردقبول قرار داده و نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم لبنیات ارژن فارس اعلام کرد.