۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

اشتباه اداری خانزاده را از بازی در سوئد محروم کرد

کد خبر : ۳۵۰۷۸۵
صراط: بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان به شکلی عجیب از رفتن به فوتبال سوئد محروم شد.

محمدرضا خانزاده که در نیم‌فصل اول در تیم فوتبال سیاه‌جامگان توپ می‌زد با شروع نیم‌فصل دوم رضایتنامه خود را از این باشگاه گرفت تا راهی فوتبال سوئد شود.

وی در تعطیلات نیم‌فصل در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود نمی‌خواهد نامی از تیمش در سوئد ببرد تا کارهایش نهایی شود اما بازیکن سابق پرسپولیس با یک اشتباه عملا خود را از حضور در فوتبال سوئد محروم کرد.

خانزاده که با تیم مدنظر خود به توافق رسیده بود قرارداد خود را با سیاه‌جامگان فسخ کرد اما ظاهرا این بازیکن نمی‌دانست این فسخ قرارداد باید در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ثبت شود. از آنجا که این اقدام توسط بازیکن سیاه‌جامگان صورت نگرفت وی بعد از مدتی قصد پیوستن به تیم سوئدی را داشت اما وقتی از این بازیکن فسخ قرارداد ثبت شده در فدراسیون فوتبال را خواستند خانزاده ابراز بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد فقط برگه فسخ قراردادش را از هیأت فوتبال استان خراسان دریافت کرده و آن را در فدراسیون ثبت نکرده است.

همین اشتباه از سوی بازیکن سابق تیم ملی کافی بود تا مهلت فسخ قرارداد وی در پنجره نقل و انتقالات بسته شده و این بازیکن عملا خود را از حضور در فوتبال سوئد محروم کرد و مجبور شد به سیاه‌جامگان بازگردد.