۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

اقدام ناجوانمردانه حریف اماراتی استقلال

کد خبر : ۳۵۰۷۹۵
صراط: تیم فوتبال الاهلی، حریف اماراتی استقلال در اولین رقابت های آسیایی اقدام ناجوانمردانه ای را بر علیه آبی پوشان انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در اولین رقابت خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی امارات رفت که در نهایت بازی را با نتجه 2 بر یک به این تیم واگذار کرد.

گفتنی است، در جریان بازی استقلال و الاهلی صدای بلندگوها شدیدا تمرکز بازیکنان آبی پوش را بر هم زده است. شواهد نشان می دهد الاهلی ها برای برهم زدن تمرکز استقلالی ها از روش عجیب، ضد فوتبالی و دور از جوانمردانه ای استفاده کردند.

صدای های شدید از یک بلند گو آن هم از پشت فنس های ورزشگاه باعث شد تا استقلالی ها هنگام تصاحب توپ آرامش لازم برای بازی را نداشته باشند.

با این تفاسیر این یک روش عجیب و غیرفوتبالی است و دور از اصول جوانمردانه است که حتی در این زمینه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم می تواند با خاطیان برخورد کند.

به طور حتم اگر مسئولان باشگاه استقلال بخواهند می توانند نسبت به تخلفات باشگاه الاهلی به فدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند چرا که به نظر می رسد این کار با کمک مسئولان باشگاه الاهلی انجام شده است.

در هر صورت استقلالی ها می توانند با ارائه فیلم و مستندات خود، از تخلف باشگاه الاهلی در اولین دیدار مرحله گروهی شکایت کنند. جدا از بحث فنی و فوتبالی که حتی خود استقلالی ها نیز قبول کردند که روز خوبی مقابل الاهلی امارات نداشتند و روی غفلت بازیکنان خود شکست خوردند، بازی کردن در کشورهای عربی همواره با اتفاقات عجیبی برای تیم های ایرانی همراه است.

نصراله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز از سر و صدای زیاد در این بازی سخن گفته بود اما وی از میزبانی باشگاه الاهلی رضایت کامل داشته است.