۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

اظهارات مضحک جدید آل خلیفه علیه ایران

وزارت کشور بحرین در ادعایی مضحک پس از بازداشت چندین نفر به اتهام اثبات نشده اقدامات تروریستی انگشت اشاره را به سمت ایران و عراق نشانه رفت!
کد خبر : ۳۵۰۸۳۵
صراط: وزارت کشور بحرین در بیانیه ای اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد.

مهر به نقل از مرآه البحرین نوشت:این وزارت خانه مدعی شد که در طول روزهای نهم تا نوزدهم فوریه یک گروه تروریستی را متلاشی و ۲۰ نفر از جمله ۴ زن را بازداشت کرده است.

این وزارت خانه در ادامه ادعاهای نخ نمای خود در فراری رو به جلو و برای سرپوش گذاشتن بر جنایات حکام بحرین در به شهادت رساندن چندین شهروند این کشور ادعا کرد که ۸ نفر از مجموع ۲۰ فرد بازداشت شده در ایران و عراق آموزش های نظامی دیده اند!

رژیم آل خلیفه از ۶ سال قبل تاکنون تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین برای احقاق حقوقشان را سرکوب و ایران را به دخالت در این کشور متهم کرده است؛ این در حالی است در سال ۱۳۹۰ و همزمان با گذشت چند ماه از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین، «شریف بسیونی» حقوقدان برجسته بحرینی و رئیس کمیسیون حقیقت یاب مستقل، در گزارش خود که درباره سرکوب جنبش اعتراضات در این کشور منتشر شد، اعلام کرد: دلایل و مدارکی که به کمیسیون ارائه شد، هیچ ارتباطی بین حوادث بحرین و نقش ایران نشان نمی دهد و این ادعا کاملا بی اساس است.