۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

درجلسه هیات مدیره استقلال چه گذشت؟

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال مصوب شد که طلب دو بازیکن خارجی پیشین این تیم پیگیری شود.
کد خبر : ۳۵۰۸۴۸
صراط:در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال مصوب شد که طلب دو بازیکن خارجی پیشین این تیم پیگیری شود.
حسن زمانی درباره جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه گزارشی از پرداخت مطالبات لیام ردی و هلمکه در اختیار هیئت مدیره قرار داد و قرار شد با هماهنگی‌هایی که شخص مدیرعامل با وکیل باشگاه انجام می‌دهند پیگیر مطالبات 2 بازیکن خارجی دیگر خود باشیم. 

وی افزود: ما 2 پرونده باز از شکایات بازیکنان خارجی در فیفا داریم که یکی از آنها ساموئل است و دیگر پروپیچ. قرار شد که پس از رایزنی‌های انجام شده در صورتی که پرداخت مطالبات از سوی باشگاه نهایی شود مدیر عامل مطالبات این دو بازیکن را هرچه سریع‌تر پرداخت کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد بحث محرومیت استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل دوم تصریح کرد: گزارش این مسئله در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار گرفته و هر موقع که ایشان تشخیص دهند در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

زمانی در مورد دیگر مصوبات هیئت مدیره استقلال گفت: بحث پاداش به بازیکنان در رابطه با عملکرد موفق آنها در یک ماه گذشته از جمله مصوبات هیئت مدیره بود. آقای افتخاری پاداشی را به بازیکنان در اردوی امارات داده بودند که در جلسه هیئت مدیره مورد تایید قرار گرفت. ما از همه اعضای تیم، مربیان و بازیکنان که در موفقیت‌های اخیر تلاش زیادی کردند تشکر می‌کنیم.