۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

از اجرای ترانه خسرو شکیبایی تا قول جالب برزو ارجمند به رامبد

برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته با حضور پسر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند به روی آنتن رفت.
کد خبر : ۳۵۰۹۱۰
صراط: برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته با حضور پسر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند به روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته رامبد جوان پس از آغاز برنامه، شادی برنامه را به تمام بانوان ایران زمین تقدیم کرد و گفت: شادی برنامه را به زن هایی تقدیم می کنیم که مردها بزرگی و وجودشان را مدیون آنها هستند. امیدوارم سعی کنیم هم به زمین و هم به خانم ها کمترین آسیب را بزنیم و با آنها مهربانتر باشیم.
 
در ادامه برنامه خندوانه، پس از برگزاری مسابقه بین تماشاگران حاضر در استودیو، جوان، لبخند رحیم شهریاری خواننده آذری زبان خطه آذربایجان را بهترین لبخند از نگاه مردم اعلام کرد. سپس طی گزارشی قول دکتر علی زمانی مهمان فصل چهارم خندوانه به پخش رسید و بعد خندوانه، میزبان برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون شد.

از اجرای ترانه خسرو شکیبایی تا قول جالب برزو ارجمند به رامبد
 
ارجمند پس از حضورش با عوامل پشت دوربین و تصویربردارهای خندوانه روبوسی کرد و از اولین روز دیدارش با رامبد جوان در سال 73 گفت. مجری برنامه هم به مهربانی و صبوری زنده یاد انوشیروان ارجمند اشاره کرد.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» با بیان خاطره ای از همکاری خود با پدرش، در خصوص خصلت به یادمانی زنده یاد انوشیروان ارجمند اظهار داشت: بابا بنا به عادت و خصلتی که داشت، به مجرد اینکه سوار ماشین می شد، سوره توحید را 7 بار می خواند و به محض اینکه حین رانندگی در جاده و یا اتوبان خسته می شد یک ربع کنار می زد و استراحت می کرد. خوشبختانه من هم این عادت را پیدا کردم و با شروع رانندگی سوره توحید می خوانم و یا حین خستگی رانندگی نمی‌کنم و می زنم بغل.
 
ارجمند به همکاری 6 ساله خود با سازمان راهنمایی رانندگی اشاره کرد و از اجرای برنامه تلویزیونی «سفر بخیر» و آمار تلفات جاده ای و خیابانی گفت.
 
وی در ادامه با بیان اینکه هیچ وقت پیش نیامد تا از پارتی و یا حضور پدرم در عرصه بازیگری برای دیده شدن استفاده کنم، بیان کرد: اولین باری که به من پیشنهاد بازیگری شد یک فیلمی بود که پدر هم در آن بازی می کرد اما ایشان گفتند: «تا برزو دانشگاه نرفته حق ندارد، جلوی دوربین برود.» بعد از آن پس از دوره های آموزشی دانشگاه روزی در راهروی دانشگاه اعلامیه تست بازیگری را دیدم و شروع به فعالیت حرفه ای مقابل دوربین کردم. اهل پارتی نبودم و اگر زمانی هم بیکار می شدم، تئاتر خیابانی انجام می دادم و سعی می کردم مستقل باشم.
 
در ادامه این گفتگو ارجمند با بیان خاطره ای از تصویربرداری در شهرک دفاع مقدس، به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و قطعه ای موسیقی اجرا کرد.
 
سپس درباره حضور در مجموعه نمایش خانگی «قهوه تلخ» توضیح داد: «قهوه تلخ» واقعا از نظر شرایط کاری و قرار گرفتن من در کنار آن همه بازیگر حرفه ای در عرصه کمدی و تیپ سازی بسیار سخت بود. من برای اولین بار بود که بازی تیپ را تجربه می کردم و هر چهارشنبه نذر 1000 صلوات کرده بودم تا بتوانم خوب کار کنم. «قهوه تلخ» واقعا کار بسیار سخت و استثنایی بود.
 
وی به خانواده سه نفره خود اشاره کرد و از فرزندش جانیار گفت: جانیار الان سه سال و نیم دارد و با هم خیلی بازی می کنیم. یکی از حسن های بزرگ جانیار این است که می تواند خودش را تا 4 ساعت سرگرم کند و عاشق ماشین است.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «صاحبدلان» با بیان خاطره ای از پدرش و خسرو شکیبایی به ترانه ای اشاره کرد که مرحوم شکیبایی آن را سروده بود و از ساخت موسیقی آن ترانه خبر داد و افزود: در سال هایی که پدر مجموعه تلویزیونی تفنگ سرپر را کار می کرد، اصفهان رفته بودیم و شبی خیلی خوب را با عمو خسرو کنار هم بودیم. صبح استاد شکیبایی با من تماس گرفت و ترانه ای را که آن شب تا صبح سروده بود، به من داد و خواست که ملودی آن را کار کنم. اما یکی از افسوس های بزرگ زندگیم این شد که هیچ نتوانستم با دکلمه عمو خسرو این ترانه را کار کنم و حالا امسال بعد از 18 سال این ترانه تنظیم شد و امشب برای اولین بار است که در برنامه شما آن را می خوانم.
 
ارجمند پس از ثبت لبخند 10 ثانیه ای خود قول داد تا یک شب از سمت برنامه تلویزیونی «خندوانه» با کارکنان شیرخوارگاه به سینما بروند و 10 نفر از بچه هایی را که همسن جانیار پسرش هستند، به شهربازی ببرد. همچنین برزو ارجمند با توجه به خستگی های جوان، قول داد تا بعد از اجرای فصل چهارم رامبد جوان را شمال ببرد!