۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

کاندیدای جمنا همراه با تیمش معرفی می‌شود

کد خبر : ۳۵۰۹۴۲
صراط: عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب گفت:‌ از جمله خصوصیات این جبهه این است که با معرفی شدن کاندیدای ریاست جمهوری، تیم او نیز معرفی شود که این موضوع کمتر در کشور اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس یحیی آل اسحاق عضو هیئت موسس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب در حاشیه نخستین مجمع ملی این جبهه با اشاره به مشکلات اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین مشکلات روز کشور گفت: در این دوره ریاست جمهوری عمده ترین مشکلات در زمینه اقتصادی است که این مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل داخل محدودیت های بین المللی و ساختار و تدابیر اقتصادی ما است.

وی افزود: ما علی رغم اینکه بنیان های اقتصادی خوبی داریم خروجی مناسبی از این بنیان ها نداریم.

آل اسحق با تاکید بر اینکه دولت آینده شرایط سختی را پیش رو خواهد داشت خاطرنشان کرد: اولویت دولت آینده باید مسائل اقتصادی باشد ضمن اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی هم نقش تعیین کننده ای را دارد که همه این مشکلات با محوریت مسائل اقتصادی حل می شود.

وی با اشاره به برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی گفت: اساس کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب را مسائل اقتصادی در حوزه مردمی و همچنین زمینه‌هایی چون بیکاری،فساد و مسایل بانکی است.

عضو هیئت موسس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای اقتصاد هم تیم و هم برنامه دارد که اصول کلی برنامه هم 24 بند اقتصاد مقاومتی است و هدف این است که عملا این 24 بند در قالب 24 پروژه در کشور پیاده سازی شود.

وی درباره عملکرد دولت در استان خوزستان بیان داشت: در خوزستان اتفاق طبیعی رخ داده که بخشی از آن مربوط به داخل کشور و برخی دیگر از خارج از کشور است، این موضوع یک موضوع قدیمی بوده و باید از اول برای این استان برنامه ریزی صورت می‌گرفت، یعنی اینکه سازمان محیط زیست باید به این استان بیشتر توجه می‌کرد.

آل‌اسحاق افزود: در استان خوزستان باید یک سری برنامه ‌های زیر بنایی تدوین و اجرا شود که این موضوع نیاز به همت دارد و توان زیاد دارد. البته در بودجه 96 مجلس شورای اسلامی یک بخش از درآمدهای نفتی به این موضوع اختصاص پیدا کرد، حال که بودجه آن تصویب شده امیدواریم یک کار زیر بنایی اجرایی شود تا مردم خوزستان که سرمایه گذاری عظیم در انقلاب و دوران انقلاب کرده‌اند مشکلشان حل شود.

عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه میزان می‌توان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را در انتخابات آینده موفق دانست، گفت: اگر ما امیداور نبودیم که اصلا این کار را شروع نمی‌کردیم. 

وی در خصوص ویژگی‌های نامزد اصلح بیان داشت: نامزدهای انتخاباتی یکسری ویژگی‌های عمومی دارند که مشخص است، اما یکسری ویژگی‌های دیگر بر اساس اساسنامه و مرامنامه جبهه مشخص شده است، کسانی که نامزد می‌شوند باید واقعیت‌های علمی و فنی را بدانند و این واقعیت ها باید زیر پوشش آرمان‌های انقلاب باشد.

آل اسحاق ادامه داد: نامزد انتخاباتی باید به واقعیت‌های آرمان‌گرا مسلط باشد و باید زیر پرچم انقلاب کار کنند.

عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: از جمله خصوصیات جبهه مردمی انقلاب اسلامی این است با معرفی شدن کاندیدای ریاست جمهوری تیم او نیز معرفی شود که این موضوع کمتر در کشور اتفاق افتاده است، این تیم از کارشناسان منتخب در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب می‌شوند و بعد از انتخاب به مردم معرفی خواهند شد تا مردم اعتماد کامل را پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به گونه ای برنامه ریزی کرده‌اند که اتفاقی مانند انتخابات مجلس رخ ندهد، گفت: ما از برنامه‌های انتخاباتی جبهه راضی هستیم و مطمئن هستیم که اتفاقات گذشته باعث شده تا نیروهای انقلابی با این که به این سرعت دور هم جمع شوند.

عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: اعضای جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی نفر به نفر به صورت مردمی از استان‌های و شهرستان‌های مختلف در این مجمع حضور دارند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز