۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

نظر مادر شهید احمدی‌روشن درباره «ترمینال غرب»

کد خبر : ۳۵۰۹۵۴
صراط: مادر شهید احمدی‌روشن گفت: طرز صحبت مسئولان انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای در فیلم «ترمینال غرب»به خوبی نشان داده شده است و متأسفانه هرچه دولتمردان از سوی غرب مورد تحقیر و تمسخر قرار می‌گیرند مسیر اشتباه خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، آیین اکران فیلم سینمایی «ترمینال غرب» در محل دانشگاه امیرکبیر با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه و در حضور مادر شهید احمدی روشن برگزار شد.

مادر شهید احمدی روشن، پس از تماشای این فیلم بیان داشت: به نظرم بچه های جشنواره عمار توانسته بودند با محدودیت ها و کمبود امکاناتی که با آن مواجه هستند، واقعیت های موجود در سازمان انرژی اتمی را حتی در دوران پیش از برجام به نمایش گذارند.

ترمینال غرب، داستان هایی تلخ از اخراج دانشمندان هسته ای روایت می کند

وی در ادامه با بیان این که فیلم ترمینال غرب، داستان هایی تلخ از اخراج دانشمندان هسته ای روایت می کند که همه آن ها عین واقعیت هستند، اظهار داشت: طرز صحبتی که مسئولان انرژی اتمی با دانشمندان هسته ای داشته را نیز فیلم به خوبی نشان داده است و متأسفانه هر چه دولتمردان از سوی غرب تحقیر و تمسخر قرار می شوند اما مسیر اشتباه خود را ادامه می دهند و این مسئله واقعا چیزی جز شرمساری را به دنبال ندارد.

مادر شهید احمدی روشن در ادامه با بیان این که فیلم همه چیز را به خوبی به تصویر کشیده خطاب به فیلمسازان عمار تصریح کرد: ان‌شاء الله شما عزیزان در رابطه با مسائلی که در گوشه و کنار کشور در حال وقوع است و بوی خیانت می دهند، فیلم تهیه کنید تا مردم هوشیار تر شوند و این حق مردم است که واقعیت ها را بدانند.

وی به موضوع مهاجرت خواهر امید در فیلم اشاره کرد و افزود: با این که مسئله به موضوع اصلی ربط نداشت اما قصه ای جالب در خود داشت؛ چرا که نظیر چنین مهاجرت هایی در حال روی دادن در کشور است و مسئولان به جای سنگ اندازی، باید دست بچه ها را بگیرند و به آن ها کمک کنند تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

مادر شهید احمدی روشن گفت: در این فیلم صحنه برخوردی را که با دکتر جزایری از سوی مسئولان سازمان انرژی اتمی شد، من با تمام وجود حس کردم و می دانم که همینطور بوده و این مسئله قصه نبود بلکه واقعیتی بود که اتفاق افتاده است.

وی در پایان ضمن خسته نباشید و تشکر از عوامل فیلم، اظهار داشت: این فیلم، این پیام را به همراه دارد که ممکن است شرایطی به وجود آید که امکاناتی که به دنبالش هستیم، در اختیار ما قرار ندهند اما ما می توانیم با امکانات کم و محدودی که داریم کارهای بزرگی انجام دهیم.

علاقه مندان می توانند جهت اکران این فیلم عبارت «ترمینال غرب» را به شماره 30004550 ارسال کنند.