۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

عملیات اشراف اطلاعاتی پهبادهای سپاه

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 از عملیات پهبادهای سپاه در قالب طرح ایجاد اشراف اطلاعاتی خبر داد و گفت: بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان خارجی هدف اصلی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 بود.
کد خبر : ۳۵۱۰۱۷

صراط: سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در ارتباط با رزمایش پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 نیروی زمینی سپاه در راستای کسب آمادگی کامل برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کویر مرکزی ایران و با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» برگزار شد.

به گزارش فارس، سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری این رزمایش، کسب آمادگی نیروهای مسلح و انجام تمرینات و رزمایش‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف بود که در ایجاد صلح و امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مؤثر است، گفت: این امنیت می‌تواند به مرزهای کشورهای هم‌مرز با ما نیز سرایت کند.

پورجمشیدیان بومی‌سازی امنیت را از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 بیان کرد و افزود: استفاده از نیروهای بومی و بسیجی می‌تواند ثبات امنیتی را در مرزهای ایران اسلامی تداوم بخشد؛ رزمایش دفاع از کوی و برزن را با استفاده از نیروهای بومی و بسیجیان در قالب گردان‌های امام حسین(ع) و بیت‌المقدس برگزار کردیم که به‌خوبی انجام شد.

وی محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مردم مرزنشین کشور را از دیگر برنامه‌ها در حاشیه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11  برشمرد و تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی شهید شوشتری با سطح فوق‌تخصصی در شهر کاریز در منطقه تایباد شمال‌شرق کشور را داشتیم.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 محرومیت‌زدایی را از عوامل ایجاد امنیت و ثبات و حضور فعال مرزنشینان در مناطق مرزی دانست و اضافه کرد: محرومیت‌زدایی در این مناطق بسیار مؤثر است.

پورجمشیدیان تأکید کرد: تمرین‌های واقعی در صحنه‌‌های واقعی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 انجام شد و یگان‌های قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) لشکر پنج نصر، یگان واکنش سریع نیروی زمینی، واحدهای توپخانه و پهبادهای ما در قالب ایجاد اشراف اطلاعاتی عملیات اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 اظهار کرد: برگزاری این رزمایش‌ها در بالا بردن توان رزم نیروهای مسلح و ایجاد ثبات و بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان خارجی بسیار تأثیرگذار است.

برچسب ها: سپاه پهباد