۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

اظهارات انصاری‌فرد پس از دبل کردن در لیگ اروپا

مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از درخشش به همراه المپیاکوس مقابل نماینده ترکیه در لیگ اروپا گفت: برای من شب گذشته شب بزرگی بود. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر می‌کنم.
کد خبر : ۳۵۱۰۵۳

صراط: فارس نوشت: در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپاشب گذشته تیم المپیاکوس که ملی‌پوش کشورمان انصاری‌فرد را در اختیار دارد به مصاف عثمانلی اسپور رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده یونان خاتمه یافت.

انصاری‌فرد در این دیدار فوق العاده ظاهر شد و با ثمر رساندن دو گل اصلی ترین مهره بنتو در این بازی شد تا شبی رویایی را داشته باشد.

انصاری فرد پس از این بازی مصاحبه ای با شبکه COSMOTE داشت که به شرح زیر است:

* نظرت درباره بازی چه بود؟

این برد شیرین را به هم تیمی‌هایم و هواداران وفادار که همیشه ما را همراهی می‌کنند، تبریک می‌گویم. شب گذشته برای من شب بزرگی بود. من در ترکیب اصلی المپیاکوس قرار گرفتم. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر می‌کنم. خیلی وقت بود که به تیم آمده بودم و منتظر فرصت بود. دیشب برای من شبی عالی بود. من بسیار خوشحالم اما ما باید آنچه در بازی اتفاق افتاد را فراموش کنیم و خود را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.

* چه اتفاقی برای المپیاکوس در نیمه دوم اتفاق افتاد که متحول شد؟

طبیعی است که بازی در لیگ اروپا سخت است و ابتدا کار سخت است. ما در نیمه دوم سعی کردیم که بر  بازی مسلط شویم در نتیجه موفق به این کار شدیم. ما برای گرفتن نتیجه وارد زمین بازی شدیم. به محض رود به زمین گل اول را به ثمر رسانیدم. ما از این برد ارزشمند خوشحالیم. برد سختی بود اما دلچسب بود.

* امروز قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا است چه انتظاری دارید؟

همچنان که در آغاز گفتم. ما این حق را داریم تا 24 ساعت از برد خود خوشحالی کنیم. ما باید خود با تمام قدرت برای این رقابت‌ها آماده کنیم و همچنین در سوپر لیگ یونان هم به روند رو به جلو خود ادامه دهیم. بازی بسیار مهمی را جام حذفی داریم. در شرایط کنونی نیاز به تلاش زیاد داریم. منتظر می‌مانیم تا قرعه ما به چه تیمی می‌افتد تا برنامه آینده خود را پیگیری کنیم اما ما باید به تمرکز و تلاش خود ادامه دهیم.