۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

کمدین خندوانه: به زودی اولین سریالم را کلید می‌زنم

مسعودی با اشاره به اینکه هر 10 روز یک بار در برنامه خندوانه حضور پیدا می کند، گفت: به زودی سریال تلویزیونی ام را جلوی دوربین می برم.
کد خبر : ۳۵۱۱۶۹
صراط: مسعودی با اشاره به اینکه هر 10 روز یک بار در برنامه خندوانه حضور پیدا می کند، گفت: به زودی سریال تلویزیونی ام را جلوی دوربین می برم.

علی مسعودی بازیگر عرصه تلویزیون در گفت و گو با میزان گفت: به زودی قرار است در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم که در آن اثر نقش کوتاهی را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم سینمایی را حامد محمدی بر عهده دارد.

مسعودی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: فیلمنامه سریال خودم را هم نوشته ام که به زودی پیش تولید آن آغاز می شود.

وی تصریح کرد: این سریال در 15 قسمت ساخته می شود و داستانی دارد که از تهران آغاز شده و در قسمت پنجم هم به مشهد می رسد و حال و هوای سریالی در فضای طنز قرار دارد.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه "خنداونه" رامبد جوان نیز توضیح داد: به طور معمول هر 10 روز یک بار در برنامه "خنداونه" حضور پیدا می کنم اما وقتی که تولید سریالم آغاز شود و به مشهد بروم، حدود دو ماه نیستم.

کمدین مشهور برنامه "خنداونه" خاطرنشان کرد: نمی دانم فیلم سینمایی حامد محمدی در جشنواره فیلم فجر سی و ششم حضور پیدا می کند یا خیر.

گفتنی است، علی مسعودی که به علی مشهدی نیز معروف شده، ابتدا با حضور در برنامه تلویزیونی "خنداونه" و حضور در نقش یک کمدین، خاطره های جالب توجهی را برای مخاطبان شبکه نسیم تعریف کرد و همین موضوع باعث شد او بتواند در سری قبل این برنامه به مرحله نیمه نهایی نیز دست پیدا کند.

با توجه به اینکه علی مسعودی اصالتی مشهدی دارد و خاطره هایش نیز به این شهر مقدس مربوط می شود، در بسیاری از موارد مردم او را به نام علی مشهدی نیز می شناسند.