۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

رئال هافبک ۱۷ ساله سائوپائولو را خرید

سفیدپوشان پایتخت اسپانیا با هافبک نوجوان برزیلی تیم فوتبال سائوپائولوی برزیل به توافق رسیده‌اند و او را در پایان فصل به خدمت خواهند گرفت.
کد خبر : ۳۵۱۱۸۳
صراط: سفیدپوشان پایتخت اسپانیا با هافبک نوجوان برزیلی تیم فوتبال سائوپائولوی برزیل به توافق رسیده‌اند و او را در پایان فصل به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از مارکا، آگوستو گالوان، هافبک 17 ساله تیم فوتبال سائوپائولو با رئال مادرید قرارداد بسته است و از تابستان سال آینده می‌تواند به کهکشانی‌ها ملحق شود.

رئال مادرید به دلیل محرومیت 6 ماهه‌اش از خرید بازیکن جدید، نتوانست در ماه ژانویه امسال بازیکن بخرد اما این باشگاه از تابستان دوباره می‌تواند طبق روال هر سال اقدام به تقویت ترکیب خود کند و به این منظور بازیکنی که 25 مارس، برای رفتن به فوتبال اروپا به سن قانونی می‌رسد را خریده است.

طبق گزارش مارکا، گالوان در بدو ورودش به تیم رئال مادرید کاستیا ملحق خواهد شد. در همین حال سایت گلوبو اسپورت هم ادعا می‌کند که هزینه انتقال گالوان به رئال مادرید یک میلیون یورو به عنوان رقم پایه و دو میلیون دیگر به عنوان پاداش و سایر امتیازات بوده است.

رئال مادرید بازیکنی را به خدمت گرفته است که باشگاه بارسلونا هم برای جذب وی وسوسه شده بود. این باشگاه از ماه اکتبر مذاکرات خود را برای خرید گالوان آغاز کرده بود.