۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

تکذیب جدا کردن اعضای بدن دختر ۷ ساله در کرمان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: موضوع جدا کردن اعضای بدن دختر ۷ ساله پس از قتل در کرمان کذب است.
کد خبر : ۳۵۱۱۹۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: موضوع جدا کردن اعضای بدن دختر ۷ ساله پس از قتل در کرمان کذب است.

سرهنگ علیرضا پریور صبح امروز در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم در کرمان اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در نظام اجتماعی هر جامعه‌ای بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی در امنیت و رفاه اجتماعی دارد گفت: وظیفه رسانه است که در مسائلی که امنیت اجتماعی تهدید می‌شود، ورود پیدا کند و از نشر اکاذیب جلوگیری کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در مورد قتل اخیر دختر 7 ساله در کرمان و انتشار شایعات در فضای مجازی افزود: متاسفانه متعاقب پیدا شدن جسد، شایعاتی مبنی بر دزدیدن کودکان در کرمان و جدا کردن اعضای بدن آنها در فضای مجازی منتشر شد که کاملا کذب است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر عقلی هم مشخص است که جدا کردن اعضای بدن یک شرایط کاملا پزشکی مناسب و نیازمند اتاق عمل بسیار مجهز است و قبلا هم می‌بایست آزمایشات پزشکی انجام شود.

پریور با بیان اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال هستیم گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته در استان کرمان موضوع خاصی مبنی بر خطرات چهارشنبه‌سوری در کرمان نداشتیم.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است افزود: مردم باید جشن‌های خود را به گونه‌ای برگزار کنند که از آن لذت ببرند و نه اینکه در این جشن‌ها خطراتی آنها را تهدید کند.

سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کرمان در محل تالار شرکت برق منطقه‌ای واقع در بلوار شهید عباسپور کرمان دایر شده است و تا یکشنبه 8 اسفند‌ماه جاری میزبان علاقه‌مندان است.