۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

تحریک بحرین توسط عربستان برای قتل شیخ‌ قاسم

حکومت بحرین منطقه قرارگیری بیت شیخ‌ عیسی قاسم را جدا کرده و ممکن است خون مردم ریخته شود، چراکه حکومت تصمیم گرفته برخورد خشن انجام دهد.
کد خبر : ۳۵۱۲۵۳
صراط: جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با اشاره به محاکمه شیخ‌ عیسی قاسم در هفته آینده در بحرین گفت: حکومت بحرین در این ماجرا تحت تاثیر عربستان و امارات بوده و بیت این عالم دینی را محصور کرده است.

شیخ‌ عبدالله صالح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه محاکمه شیخ‌ عیسی قاسم هفته آینده برگزار می‌شود احتمال دارد حکومت بحرین صرفنظر از اینکه این محاکمه به نتیجه برسد یا نه، منطقه دراز را از بقیه مناطق جدا و به خانه این عالم دینی حمله کند.

جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین ادامه داد: حکومت بحرین منطقه قرارگیری بیت شیخ‌ عیسی قاسم را جدا کرده و ممکن است خون مردم ریخته شود، چراکه حکومت تصمیم گرفته برخورد خشن انجام دهد.

وی عربستان سعودی و امارات را در تحریک حکومت بحرین موثر دانست و خاطرنشان کرد: عربستان می‌خواهد تنها کشوری نباشد که خون علما را ریخته و موضوعی همچون آیت‌الله نمر در بحرین انجام بگیرد.

این روحانی بحرینی چهار احتمال را در ماجرای محاکمه شیخ‌ عیسی قاسم توسط حکومت بحرین موثر دانست و گفت: یکی از این احتمال‌ها عبارت است از اینکه حمله به شیخ‌عیسی قاسم صورت بگیرد و عده‌ای از مردم بحرین کشته شوند.

جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در مورد سایر احتمال‌ها تصریح کرد: احتمال دارد شیخ‌ عیسی قاسم به زندان، تبعید یا حبس خانگی محکوم شود.