۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

وقتی کواکبیان تجلیل از هاشمی را ندید!

رئیس مجلس در پاسخ به نماینده تهران که تذکر داد خوب بود در کنفرانس انتفاضه از آیت‌الله هاشمی تجلیل می‌شد، گفت: در این کنفرانس از ایشان تجلیل شد و از سیما نیز پخش شد.
کد خبر : ۳۵۱۲۵۶
صراط: رئیس مجلس در پاسخ به نماینده تهران که تذکر داد خوب بود در کنفرانس انتفاضه از آیت‌الله هاشمی تجلیل می‌شد، گفت: در این کنفرانس از ایشان تجلیل شد و از سیما نیز پخش شد.

به گزارش فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه هفتم اسفند در نشست نوبت بعدازظهر علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با تشکر از برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: خوب بود که در این کنفرانس از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز تجلیل به عمل می‌آمد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این بخش از تذکر کواکبیان تصریح کرد: در این کنفرانس از آیت‌الله هاشمی تجلیل صورت گرفت و از سیما نیز پخش شد.

کواکبیان در ادامه تذکر خود گفت: بهتر بود که از اعضا و تشکل‌های داخلی نیز دعوت می‌شد چرا که از تشکل‌‌های خارجی دعوت صورت گرفته بود. همچنین خوب بود که رؤسای مجالس شرکت‌کننده در کنفرانس جهت ادای احترام به مرقد امام نیز می‌رفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر شفاهی خود در صحن مجلس عنوان داشت: نفهمیدیم که حل مشکل ترافیک تهران برعهده چه کسی است؛. هر چه به شب عید نزدیک‌تر می‌شویم ترافیک تهران بغرنج‌تر می‌شود.