۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

لاریجانی: انتخابات باید از یک نزاکت رفتاری برخوردار باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است لذا انتخابات هم باید با نزاکت رفتاری در انتخابات رعایت شود.
کد خبر : ۳۵۱۲۸۳
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است لذا انتخابات هم باید با نزاکت رفتاری در انتخابات رعایت شود.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (شنبه هفتم اسفند 95) در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور که در وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی خطاب به استانداران، معاونان سیاسی و فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: بدانید که ما قطعا هم شما را دوست داشته و هم مهم می‌دانیم.

وی افزود: قطعا کار شما یکی از تلاش‌های مهم کشور محسوب می‌شود که باید دارای انضباطی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: انتخابات برای کشور مردم‌سالاری مانند ایران یک امر مبارک است و شاید شعف سیاسی که در کشور به وجود می‌آورد، قابل مقایسه با سایر وجوه نباشد. چرا که مردم احساس می کنند در سرنوشت خود سهیم هستند.

وی بر همین اساس اضافه کرد:‌ انتخابات هم برای توسعه اقتصادی و شعف مردم بسیار مؤثر است لذا باید از یک انضباط و نزاکت برخوردار باشد.

لاریجانی با بیان اینکه انتخابات باید از یک نزاکت رفتاری برخوردار باشد،‌ خاطرنشان کرد: این نزاکت به ویژه برای ما که در کشور مردم سالاری دینی هستیم بسیار حائز اهمیت است.