۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

میناوند: کی روش گستاخ است +عکس

زمزمه‌های اعزام تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های انتخابی جام جهانی بدون پرسپولیسی‌ها واکنش مهرداد میناوند را درپی داشت.
کد خبر : ۳۵۱۳۰۸
صراط: زمزمه‌های اعزام تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های انتخابی جام جهانی بدون پرسپولیسی‌ها واکنش مهرداد میناوند را درپی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پس از کش‌وقوس‌‌های فراوان و اختلاف نظر بین سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکویچ و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، کیروش نام اعضای پرسپولیسی تیم ملی را از اردو تیم ملی خط زد و تهدید کرد دیگر بازیکنان پرسپولیس جایی در تیم ملی ایران ندارند.

این تصمیم بحث برانگیز کی روش واکنش‌های زیادی را چه از سوی مدیران فوتبالی و چه مردم درپی داشت. در این میان مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرامش به فدراسیون و کیروش هشدار داد و نوشت:"زمزمه ارسال لیست تیم ملی به فدراسیون بدون حضور پرسپولیسی ها کار عجیب و گستاخانه ای از سرمربی تیم ملی است که جای هیچ دفاعی را باقی نمی گذارد. پرسپولیسی ها نماینده هواداران هستند و نادیده گرفتن آنها پشت کردن به چهل میلیون ایرانی است.

نمی دانم فدراسیون چه واکنشی در مورد این تصمیم خواهد داشت اما صادقانه می گویم رخ دادن این اتفاق رسمیت تیم ملی را زیر سوال می برد چون دیگر نمی شود نام ملی را روی این تیم گذاشت‌.

من به عنوان یک ملی پوش سابق به خوبی می دانم هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن کشورش را دارد و لجبازی مشهود سرمربی تیم ملی چه تاثیر بدی روی فکر و ذهن آنها دارد.

من از مسئولین محترم می خواهم هر چه زودتر به این قضیه ورود کنند تا از بروز یک فاجعه ملی جلوگیری شود‌.

میناوند: کی روش گستاخ است +عکس