۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
رییس‌جمهور: برخی آلزایمر سیاسی دارند

آیا روحانی در آستانه انتخابات در حال احیای دوقطبی است؟/ برنده دوئل دولت قبلی – دولت فعلی کیست؟

ظاهرا در فاصله کمتر از سه ماه تا انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهور تشخیص داده است که احیای دوقطبی دولت سابق و دولت فعلی، می تواند برای او جلب رای کند.
کد خبر : ۳۵۱۳۸۳
گروه سیاسی صراط - حسن روحانی امروز در نخستین مجمع ملی سلامت به رویه گذشته خود در انتقادات تند و تیز از دولت سابق بازگشته و با بیان اینکه "برخی آلزایمر سیاسی دارند" گفته است: "درباره دولت گذشته می گوییم بعضی ناراحت می شوند وقتی آن دولت بود می گفتند انتقاد نکنید تضعیف می شود الان هم می‌گویند چکار دارید آن دولت که رفته درباره دولت خودتان حرف بزنید."

به گزارش صراط، این اظهارات روحانی و زنده کردن دوباره ماجرای حمله به دولت قبل در حالی است که اولا بیش از 3.5 سال از زمان دولت روحانی گذشته و در ثانی، خود روحانی در ماه های گذشته، بیش از آنکه این رویه را ادامه دهد، بر مسئله برجام و دستاوردهای ادعایی آن متمرکز شده بود و انتقاد از دولت سابق در لفافه انجام می شد نه به صورت آشکار.

آیا روحانی در آستانه انتخابات در حال احیای دوقطبی است؟/ برنده دوئل دولت قبلی – دولت فعلی کیست؟
با این حال، ظاهرا در فاصله کمتر از سه ماه تا انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهور تشخیص داده است که احیای دوقطبی دولت سابق و دولت فعلی، می تواند برای او جلب رای کند.

این موضوع وقتی جدی تر می شود که توجه کنیم روحانی در تبلیغات انتخاباتی آینده به دلیل چهار سال دولتداری، در مقام مدافع قرار دارد و دیگر مانند سال 92، نقش مهاجم را بازی نمی کند. از این رو، احیای این دوقطبی و یادآوری اقدامات دولت سابق و نتایج آن، روش مناسبی برای فرار از پاسخگویی در مورد عملکرد چهارساله تشخیص داده شده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید با توجه به کارنامه دولت به ویژه در حوزه اقتصادی، آیا احیای این دوقطبی کمکی به روحانی خواهد کرد یا خیر.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
۷
۱۲
روحانی کارهای خوب و بزرگی انجام داد.متاسفانه نقاط منفی زیادی هم در کارنامه خود دارد.بزرگترین ناکامی ایشان عدم تحقق وعده های سیاسی است.کارنامه اقتصادی ایشان نیز زیاد پروپیمان نیست.سقوط شاخص بورس گواه این واقعیت است.نیازی هم به هیچ استدلال دیگری ندارد.
حامد حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
۱۰
۳
علیرغم موارد مذکور مدت هاست در استانداری یکی از مسؤولین عضو جناح طرفدار رئیس جمهور برای توفیق در انتخابات آتی در وقت اداری جلسات هماهنگی تشکیل می دهد!
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
۷
۱۷
اگر رای آرد بقایی بهار
بروبد چنان رود خاشاک و خار
به رستم سپاریم آراء خود
گر او رد شود همچو اسفندیار



آرای باطله پیروز است!
ایضا بقایی