۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
با فشار دفتر رییس جمهور انجام شد

اخراج دسته‌جمعی اصولگرایان از ستاد انتخابات اصفهان/ 2 مدیر باقی‌مانده از دولت قبل برکنار شدند

کد خبر : ۳۵۱۳۹۷
صراط: دولت تدبیر و امید در آستانه شروع پروسه انتخابات و در اقدامی کاملا سیاسی و انتخاباتی  در استان مهم و تاثیر گذار اصفهان 2 نفر از آخرین مدیران اصولگرای استان را بر کنار کرد.

به گزارش صراط، این دو مدیر که  یکی  مدیرکل ثبت احوال استان و دیگری فرماندار اصفهان بودند و آخرین مدیران باقیمانده دولت قبل محسوب می‌شدند. در ماه های اخیر، فشار جریانات تند اصلاح طلبی و همچنین دفتر ریاست جمهوری برکناری آنها شدت گرفته بود.

سرانجام در طول 2 هفته اخیر با برکناری حاجی رحیمیان مدیرکل ثبت احوال استان و کفیل فرماندار اصفهان عملا ستاد انتخابات استان خالی از هر گونه عضو اصولگرا شد و فرآیند انتخابات استان صرفا توسط یک طیف اصلاح طلب مدیریت خواهد شود.

اکنون سوال اینجاست که دولت با اینگونه عزل ها  آن هم در آستانه برگزاری انتخابات چگونه پاسخگوی افکار عمومی خواهد بود و شعار اعتدال خود را چگونه تعبیر می‌کند؟

نکته حائز اهمیت اینجاست که هم کفیل فرماندار اصفهان و هم حاجی رحیمیان مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان از مدیرانی بودند که به اذعان اکثر مردم و مسئولین و حتی جریانات سیاسی مختلف عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشته بودند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز