۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

مشاور قالی‌باف کاندیدا نشدن او را تایید کرد

قربانزاده نشان کرد: به نظر بنده قالی باف قصدى براى حضور در انتخابات ریاست جمهورى ندارد.
کد خبر : ۳۵۱۴۳۰
صراط: مشاور سیاسی قالی‌باف گفت: قالی باف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره‌اى با جبهه مردمی نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف و علاقه خود نام وی را مطرح کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی  درخصوص نتایج انتخابات مجمع جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی و انتخاب قالی باف به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی این مجمع برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: قطعا کشور به دلیل اینکه درگیر مسائل و مشکلات گوناگونی ست نیاز به وحدت و همدلی وجود دارد و تلاش جبهه مردمى انقلاب در مسیر ایجاد وحدت ستودنى است.

مشاور سیاسی قالی باف ادامه داد: اگر چه در میان نیروهاى این جبهه اختلاف نظر و تفاوت سلیقه هایى نیز وجود دارد، و نقدهایى نیز به ساز و کار اجماع وجود دارد، ولى اصل ایجاد وحدت میان همه ى اعضاى این جبهه بر روى مبانى روشن و شفاف براى مواجهه با مشکلات اساسى کشور ضرورى و بسیار مفید است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در ادامه افزود: البته قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره اى با این جبهه نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف، علاقه و اعتقاد خود نام وی را مطرح کردند.

قربانزاده در پایان خاطر نشان کرد: به نظر بنده قالی باف قصدى هم براى حضور در انتخابات ریاست جمهورى ندارد و منش و روش وی همیشه بر حمایت از هر حرکتى بوده و هست که براى کمک به مردم و حل مشکلات آن‌ها صورت گیرد و بر این اساس نیز در آینده عمل خواهد کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
۲
۰
من اگر جای قالیباف بودم در جنوب استان کرمان مسقر می شدم و آفریقای ایران را احیا میکردم