۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

حکم عجیب وزیر ارشاد/ یک مدیرکل برای دو استان

برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی حکمی با حفظ سمت به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.
کد خبر : ۳۵۱۴۴۴
صراط: برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی حکمی با حفظ سمت به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.

مراسم معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ظهر امروز در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد استان برگزار شد و با حکم سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برزین ضرغامی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

در حکم صادره از سوی سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمده است:

جناب آقای دکتر برزین ضرغامی، نظر به شایستگی و تجربیات اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداون متعال و نیز تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استانی و برقراری ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست و هنر پرور استان البرز، با بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته در جهت کمک به رشد هرچه بیش تر فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی در چارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

مراسم معارفه ضرغامی با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برگزار شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز