۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به جز علیپور، پای مسلمان و طارمی هم در میان است

جرقه اخراج رضائیان زده شد/ درگیری با دو بازیکن دیگر در هتل

رامین رضائیان در حالی از اردوی پرسپولیس اخراج شده است که جرقه این اتفاق پیش از بازی با الهلال عربستان در هتل زده شد؛ جایی که این بازیکن با دو هم‌تیمی خود درگیری لفظی پیدا کرد.
کد خبر : ۳۵۱۵۶۸
جرقه اخراج رضائیان زده شد/ درگیری با دو بازیکن دیگر در هتل
صراط: رامین رضائیان در حالی از اردوی پرسپولیس اخراج شده است که جرقه این اتفاق پیش از بازی با الهلال عربستان در هتل زده شد؛ جایی که این بازیکن با دو هم‌تیمی خود درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش مهر، خبری که شب گذشته  روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس پیش از بازی حساس سرخپوشان برابر الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، تعجب اکثر هواداران را همراه داشت. بر اساس اعلام سایت باشگاه، علی علیپور و رامین رضائیان به خاطر تصمیم انضباطی برانکو ایوانکوویچ از اردوی پرسپولیس کنار گذاشته شدند و باید به تهران برگردند.

گفته می شود علت اصلی این تصمیم برانکو و اخراج دو بازیکن خود، درگیری آنها در تمرین روز گذشته پرسپولیس بوده است اما این تنها مورد بی نظمی رضائیان در اردوی پرسپولیس در عمان و امارات نبود.

رضائیان هفته گذشته و پیش از بازی با الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در هتل محل اقامت سرخپوشان در مسقط، با محسن مسلمان و مهدی طارمی هم درگیری لفظی جزئی پیدا کرد که این درگیری هم از چشم برانکو پنهان نماند. سرمربی پرسپولیس حتی تا کنار گذاشتن رضائیان از ترکیب اصلی بازی با الهلال هم پیش رفت ولی در نهایت با وساطت و مشورت دیگران، رضائیان در ترکیب قرار گرفت.

این رفتار رضائیان ادامه یافت تا روز گذشته در آخرین تمرین سرخپوشان در دبی مقابل چشمان تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان با علی علیپور درگیری لفظی پیدا کرد. اگر اقدام به موقع کریم باقری نبود، ممکن بود حتی کار به زد و خورد می کشید.

برانکو هم هنگامی که این مساله را دید، با توجه به سابقه قبلی رضائیان بی درنگ و بدون مطعلی عذر این بازیکن را خواست و او را از اردو اخراج کرد تا رضائیان به همراه علیپور امروز به تهران برگردد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز