۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

پرویز پرستویی خواننده می‌شود +عکس

پرویز پرستویی در جدیدترین فعالیت خود در حوزه موسیقی، این بار به عنوان خواننده جدیدترین آثار خود را با ترانه‌های یغما گلروئی منتشر می‌کند.
کد خبر : ۳۵۱۷۶۴
صراط: پرویز پرستویی در جدیدترین فعالیت خود در حوزه موسیقی، این بار به عنوان خواننده جدیدترین آثار خود را با ترانه‌های یغما گلروئی منتشر می‌کند.

به گزارش تسنیم، پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که در سالهای گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلروئی(ترانه‌سرا)، اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است. این آثار در آخرین مراحل تولیدی خود قرار دارند و به زودی جزئیات و اطلاعات آن رونمایی و منتشر خواهد شد.

«پرویز پرستویی» خواننده می‌شود +عکس

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی» (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال 1379 با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال 1393 منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی را به صورت صوتی روایت می‌کند.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و  نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

 سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدئو است.