۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
با لابی سعودی‌ها وضع شد

قانون جدید AFC به‌خاطر شعار روی پیراهن رجب‌زاده درباره حضرت زهرا(س)

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه کاپیتان ذوب آهن در بازی مقابل الاهلی عربستان با لباسی با شعار مذهبی وارد زمین شد، قانون جدیدی را برای داوران وضع کرد.
کد خبر : ۳۵۲۲۴۱
قانون جدید AFC به‌خاطر شعار روی پیراهن رجب‌زاده درباره حضرت زهرا(س)
صراط: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه کاپیتان ذوب آهن در بازی مقابل الاهلی عربستان با لباسی با شعار مذهبی وارد زمین شد، قانون جدیدی را برای داوران وضع کرد.

به گزارش فارس، به نقل از روزنامه الریاض عربستان، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به داوران بازی الاهلی و ذوب آهن  در لیگ قهرمانان آسیا هشدار جدی داد به خاطر اینکه یکی از بازیکنان ایرانی لباسی را با شعار مذهبی پوشیده بود و این برخلاف قوانین فیفا است و این سهل انگاری داور بود که آنها را قبل از بازی چک نکرده بود.

AFC به تمام داوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC کاپ و بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 هشدار داد و گفت: باید لباس تمام بازیکنان قبل از ورود به زمین بازی چک شود در غیر این صورت مسئولیت برگردن داوران بازی است که در کار خود سهل انگاری کردند.
 
سعودی‌ها روز گذشته به خاطر این اقدام رجب زاده خشمگین شده بودند و به AFC شکایت کردند و در نهایت با لابی قوی سعودی‌ها در آسیا این قانون وضع شد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
۴
۰
آفرین بر قهرمان فوتبال ایران
عربستانیا بترکید.
مرگ بر آل سعود
لعن الله علی آل سعود